bare lurer ...

babyboy09

Elsker forumet
hva har dere på barna nå i varmen ? endten det er ut på gå tur eller på besøk ?

synes det er litt vanskelig akkurat det der nå.

han her har på seg kort ermet body + en lang ermet trøye utenpå, bukse og sokker, han er glo varm og klam...

Inne har hun på seg body, bukse, sokker.

Ute har hun på seg boddy, bukse, sokker, sånne tynneskinnsko, vårjakke, og tynn sommerlue... [:)]

I går hadde hun bare på seg vårkjole uten armer og bleie inne...
Tights, kjolen, sokker, jakken, og lua når vi var ute... [8|]

synes dette er litt vanskelig :D huff

Ja, det er kjempe vanskelig altså! Huff!

Men jeg liker ikke at hu har på seg for mye tøy, for da blir hun så veldig varm! Slenger heller ett pledd over hu hvis hun kjennes litt kjølig ut...

Det er kjempevanskelig!!
men har strømpis og tynn bukse, body og en genser. Og tynn lue...

Men her er sånn irriterande nordavind så ofte, så er kjempevarmt når en sitter i le, og kaldt når en
vinden treffer.. så er umulig det med klær.

her har d vert 31g i skyggen... så hu har bare låge i kortarma body, d e d einaste... e såå alt for varmt...

Når jeg tar han ut når det er slik fint vær som dette[:D],så har han body,bukse,tynn lue og jakke,og strømpis selvfølgelig:) Og da kan han enda væer litt varm! Men han kan ikke være naken heller,men han hadde sikker likt det[8D] Det er nå 27grader her...
Jeg har nå begynt å la han sove med bare bleie! Men er enda litt varm...så nå tenker jeg at jeg må ha vinduet oppe!

Idag hadde vi først: tynn sommerull-body, ad-genser, ad-bukse (sånn litt godfor inni), tynne ullsokker og ei tynn bomullslue. Men det ble ALT for varmt.. Tok av gensern, da ble det bedre..[:D] Må vel ut å kjøpe noen TYNNE klær.. [&o]

Eg og synest det er kjempevanskeleg. Er varmt, samtidig som det er kald trekk... KOrleis i all verden skal ein da kunne vit? I dag på trylletur hadde Vår på seg korterma body, tynn genser og sparkebuksa. Og så låg ho i ein fleece-pose som eg hadde åpen. Og så tynn ull-lue. Trur det var omtrent passe, for når me kom heim var ho ikkje klam, ikkje veldig varm, men heller ikkje kald- -__-KJekt å treffe rett innimellom i alle fall.

Spørs.. Om det er over 20 grader sånn som i dag så har han på seg tynne klær.. Å det har vært helt vindstille i dag, så ingen lue[:)] Han pleier å ha på seg ei tynn lue.. Men han svetta så fælt.. hihi.. Å vi var bare frem og tilbake til bilen[:)]

Her er det jo ikke så varmt enda, eller hele 13(!) grader i dag, så jeg har på vanlige klær pluss ytterklær etter behov! Men er ikke bestandig så lett å finne ut hva som er passe..[:)]

ORIGINAL: sunnivasimammajossi

her har d vert 31g i skyggen... så hu har bare låge i kortarma body, d e d einaste... e såå alt for varmt...

Her har det ikke vært så fantastisk da! Men rundt 21-22 i skyggen, og vi har også kun kjørt kortermet body inne, ute slang vi på en kort snekkerbuksesak [;)]

Da vi kjørte på butikken i dag hadde han på seg bukse, sokker, body og en vest. Brukte hetta på vesten som lue [:)]

Back
Topp