Bare lurer på noe ang.slimpropp???

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
jeg venter mitt 3 barn men enda blir jeg ik klok på ting som skal skje før en fødsel hehe

i går kveld hver gang jeg gikk på do la det seg sånn gulaktig slim på papiret
å truseinnlegget mitt ble noe gult til tider.
men skifta før jeg la meg å da så jeg ikke noe gul farge mer på bindet.

men da jeg gikk på do i stad kom det mere gult slim på papiret å en liten gul klump.
kan dette være slimproppen?

å dere som har født ,da dere mistet slimproppen lang tid tok det da før fødselen liksom var igang?

jeg har hatt skikkelig nedpress i natt, å våken flere ganger pgr.tak i ryggen.......

Kan vell være slimproppen ja....
Den kan gå i deler... Men kan og være vanlig utflod som er vanlig at kommer når man nærmer seg slutten..

Me mine to første gikk aldri slimproppen i forkant av fødsel...
Men den kan gå uker i forveien...
Og den kan åsså gå rett før :)

Min slimpropp med nr to var mer blank i fargen.. men kan jo være den eller utflod som ofte er mer gult her i huset vertfall.

Min gikk på morgnen, fødte den natta;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Akkurat sånn min slimpropp går! Aldri blodspor! Men helt ulik konsistens enn utflod! Tykk/hard gelantin aktig! M førstemann gikk vannet 4 dager etter, med de andre innen en uke!

Var ik noe blodspor i det slimet som kom sorry detaljer altså. Med første jenta vår gikk slimproppen , men man glemmer fort. Med andre mann gutten min begynte d med rier. Jeg er i dag 4 dager på overtid.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

jeg venter mitt 3 barn men enda blir jeg ik klok på ting som skal skje før en fødsel hehe

i går kveld hver gang jeg gikk på do la det seg sånn gulaktig slim på papiret
å truseinnlegget mitt ble noe gult til tider.
men skifta før jeg la meg å da så jeg ikke noe gul farge mer på bindet.

men da jeg gikk på do i stad kom det mere gult slim på papiret å en liten gul klump.
kan dette være slimproppen?

å dere som har født ,da dere mistet slimproppen lang tid tok det da før fødselen liksom var igang?

jeg har hatt skikkelig nedpress i natt, å våken flere ganger pgr.tak i ryggen.......

Min var blank i fargen, men tipper den kan være farget også. :) gikk to dager til meg, så kanskje er det håp?;)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Back
Topp