Bare lurer på en ting

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
Jeg veit veldig mange får veldig lyst på spesielle ting under svangerskapet, men jeg lurer på om det er flere enn meg som har noe de virkelig ikke har lyst på i det hele tatt. [&:] Før var jeg veldig glad i taco, men nå klarer jeg ikke å se reklamer om det på tv-n en gang uten at jeg holder på å brekke meg[&:]

jeg eeeeelsker rå løk. har mer løk enn kjøttdeig inni tacon. hehe
men sist jeg var gravid kasta jeg opp bare jeg såg en løk.
gubben fikk ikke ha det i kjøleskapet engng.

Hehe, ser den:P Det lukter jo litt sterkt og det da:P
men rå løk er veldig godt ja:D

Her er det sjokolade jeg ikke klarer. Til vanlig ELSKER jeg sjokolade, men etter jeg ble gravid klarer jeg nesten ikke noen ting av det. Det samme gjelder annet snop. Klarer det ikke, blir bare super kvalm[&:]

Jeg klarer ikke lukten av ostesmørbrød jeg å lukten av makrell i tomat kaster jeg opp. Går veldig i bølger hva jeg har lyst på egentlig. Er ikke en spesifikk ting jeg bare må ha enda

Det høres egentlig fornuftig ut da:) Slipper vondt i tenna, dyre tannlegeregninger og holde seg sunn og frisk! Gid det hadde vært meg:P hehe

Jeg har ikke hatt noe sånn spesiellt dilla på noe i noen av svangerskapene! forrige uke trodde jeg at jeg hadde dilla på milkshake, men det var noen dager, så tenker jeg ikke mer over det lenger! [:D]

Ellers er det MANGE ting jeg IKKE klarer tanken på! [:D]

hehe, så sant[:D] Men jeg liker å kose meg også, og nå har jeg liksom ingenting å kose meg med i helgene... Heldigvis klarer jeg pepsi max enda[:D]

ORIGINAL: hero

Jeg klarer ikke lukten av ostesmørbrød jeg å lukten av makrell i tomat kaster jeg opp. Går veldig i bølger hva jeg har lyst på egentlig. Er ikke en spesifikk ting jeg bare må ha enda

Huff:S.. Jeg har faktisk ikke prøvd makrell i tomat på en stund (før jeg ble gravid) Jeg synes det vanligvis smaker greit, men kan jo hende jeg får en uggen følelse av det nå hehe.. Håper det blir bedre for deg etterhvert:)

ORIGINAL: Wibe^

Jeg har ikke hatt noe sånn spesiellt dilla på noe i noen av svangerskapene! forrige uke trodde jeg at jeg hadde dilla på milkshake, men det var noen dager, så tenker jeg ikke mer over det lenger! [:D]

Ellers er det MANGE ting jeg IKKE klarer tanken på! [:D]

Hehe, milkshake er jo kjempe godt (spesielt når man føler seg overopphetet!) hehe
men er kjempe kjedelig å ha noe man ikke orker å se.. Spesielt om man er invitert til noen venner eller noe, og de ABSOLUTT må servere det man ikke har det grann lyst på. hehe.. men,men.. det blir nok bedre etterhvert:)

ORIGINAL: Malla_85

hehe, så sant[:D] Men jeg liker å kose meg også, og nå har jeg liksom ingenting å kose meg med i helgene... Heldigvis klarer jeg pepsi max enda[:D]

Det slukker jo søthungeren litt da:D
Pepsi max er bare max det altså:) hihi

ORIGINAL: *I have a dream*

ORIGINAL: Malla_85

Det slukker jo søthungeren litt da:D
Pepsi max er bare max det altså:) hihi

hehe!! helt sant [:D] OG det eneste som hjelper mot kvalme og uggenhet, utenom mat da[;)]

klare ikke lokta av nokke mat e.. domt me tanke e jobba som kokk.. jikk me bomull i nesa idag på jobb.. hehehe.. så domt ut.. men mer hygenisk enn å spy . el rugsprø å leverpostei går bra. lokta ikke så sterkt

Klarer ikke brus lengre jeg.. Blir bare kvalm av det.. Det eneste jeg faktisk har lyst på er salt potetgull.. hehe..

Back
Topp