Bare lurer litt.

Chrisa05

Forelsket i forumet
i dag står det på min side:
Legg to fingre på magen like under navlen. Der, like under den nederste fingeren, er toppen av livmoren din nå!

Men jeg var på legevakten i går pga smerter nedest i magen, å legen skulle prøve å finne hjertelyden, å livmoren lå jo ikke der, for han kunne finne hjertelyden til den lille ganske så langt nede[8|]
også trur jeg at jeg kjenner småe dytt lignende, å noe annet, men det kjenner jeg lengere oppe igjen, så blir litt forrvirra[:)]

du sier ikke noe om hvor du kjenner babyen[;)] men det kan nok stemme for babyen beveger seg jo inne i livmora, så du kan kjenne den mange plasser selv om livmora di når nesten opp til navlen[:)]

ORIGINAL: ViPrøverPåBaby

du sier ikke noe om hvor du kjenner babyen[;)] men det kan nok stemme for babyen beveger seg jo inne i livmora, så du kan kjenne den mange plasser selv om livmora di når nesten opp til navlen[:)]
Den har jo god plass til å boltre seg på...[:D][:D] og kan kjennes på forskjellig sted fra gang til gang.... kos deg med bevegelsene det er bare en fantastisk følelse....

Hehe, det tenkte jeg ikke på[:)] Men når jeg sitter kan jeg kjenne småe dunk litt over navlen, å av å til på siden :P det varierer så mye. å på kveldstid etter at jeg har spist eller drukket noe så kan jeg kjenne en sånn slags vibrering inni i magen :P

Så gøy[:D][:D] blir bare sterkere og sterkere fra uke til uke nå og snart seg det ut som en har en mage som lever... ganske morsomt å se på når det blir trangt for den lille.. kan se både et hode og en fot som stikker ut bare å glede seg...

ORIGINAL: ViPrøverPåBaby

Back
Topp