Bare lurer litt jeg...

Melodi

Andre møte med forumet
Er helt ny her, og lurer på om det finnes en gruppe med noen som skal til UNN i starten av september? Synes det var vanskelig å finne... Jeg skal beg. sept for UL før egguthenting.[8|]

Hei. Jeg hører også til UNN.
Skal dit i begynnelsen av neste uke tenker jeg, er i gang med fryseforsøk vi nå[:)]

ORIGINAL: Gjørdis

Hei. Jeg hører også til UNN.
Skal dit i begynnelsen av neste uke tenker jeg, er i gang med fryseforsøk vi nå[:)]

Å! Lykke til! Vi fortsetter å krysse fingre for dere.

ORIGINAL: Melodi

Er helt ny her, og lurer på om det finnes en gruppe med noen som skal til UNN i starten av september? Synes det var vanskelig å finne... Jeg skal beg. sept for UL før egguthenting.[8|]

Da vi var der vr det noe som heter "møteplassen". Jeg møtte opp der, og ble da kjent med Gjørdis og ei jente til som hadde forsøk samtidig som oss. Kan absolutt anbefale deg å møte opp der.

Var der i forrige uke bare på dagsbesøk, til samtale og for å få sprøyter. Så bærer det avgårde igjen i neste uke. Er litt usikker på hvor lenge jeg blir der, bor ganske langt unna så jeg blir nok værende å vente i Tromsø. Har hørt om Møteplassen ja, spørs om ikke jeg prøver å oppsøke den.

Jeg er også henvist til prøverørs i tromsø, er så spendt på når jeg får time[:D]

Jeg gjennomgikk forsøk på UNN i fjor høst, og vil bare ønske dere lykke til[:)] En kjempetrivelig gjeng som jobber der!

Back
Topp