bare lurer litt jeg....

tretroll

Forumet er livet
VIP
Alle som synes gåseler til barn er så utrolig tåpelige og unødvendige...fordi barn ikke skal tjores, de skal læres opp til å ta sikre valg uten å være hindret av en sele, og at bånd er for dyr og slikt....

Bruker dere sele på barna når de sitter i vogn? Eller skal de lære å ikke reise seg og falle ut uten at de "bare lar være pga en sele"? man skal jo tross alt kunne lære barn i alle aldre å høre på foreldrene til enhver tid - og ikke bare det, man skal kunne stole på at barn som vanligvis oppfører seg "bra" alltid gjøre det?!?!

ORIGINAL: Tammis

Jeg har brukt gåsele på snuppa, jeg har bindt begge ungene til senga i slik pose, begge har hatt sele i vogna.
Og hadde jeg hatt nok tau i dag så hadde jeg pokker meg bindt de begge inne på hvert sitt rom *blir gal i hodet*

Jeg har brukt gåsele på snuppa, jeg har bindt begge ungene til senga i slik pose, begge har hatt sele i vogna.
Og hadde jeg hatt nok tau i dag så hadde jeg pokker meg bindt de begge inne på hvert sitt rom *blir gal i hodet*

hihi[:D][:D] Tammis da.....[8D][:D]

ORIGINAL: ~lilla gumman~

hihi[:D][:D] Tammis da.....[8D][:D]

Vil du ha nummeret til barnevernet, eller finner du det selv? [8D][;)]

hihihi[:D][:D] 

Med fare for at jeg selv blir gransket i sømmene... no way[8D]!

Back
Topp