Bare lurer litt jeg :)

Mammamais

Elsker forumet
Bare lurer jeg. Synes det virker som om nesten alle her er gravide igjen. Skulle gjerne gått igang her også, men har noen faktorer som burde være i orden først :). Koselig å få følge dere andre litt da :).
 
Vet ikke om denne fungerer etter at jeg var inne å redigerte den. Svaret mitt ble i hvertfall borte, og får bare opp sånn anderledes linje nå, men er vel kanskje fordi jeg alt hadde svart.
 
Gravid her :-) Enda en januarbaby, he he.
 
Ikke gravid nå, og det er veldig greit siden jeg skal gifte meg på lørdag

men kanskje pillebrettet går i bosset nå en dag, eller kanskje jeg venter til jul... får se ;)
 
3 dager igjen til jeg kan kalle meg høygravid emoticon
 
Ikke gravid her! Blir vel ikke prøviong før om 4-5 år!
 
Er ikke gravidemoticon
 
Bestemte meg for å droppe p-pillene for en mnd siden.. og så fikk det skje når det skjedde. Jadda. Fikk aldri mensen igjen, og testen positiv. Vi er kjempeheldige som har hatt full klaff første mnd vi prøvde, begge gangene.... :)
 


Sooola* skrev:
3 dager igjen til jeg kan kalle meg høygravid emoticon

ikke lenge igjen nå Sooola!! Spennende

he he!! utrolig passende smiley du fantemoticon

 
ikke gravid..men er det forhåpentligvis i løpet av året selv om vi ikke  prøver enda!
 
Her skal pillebrettet kastes rett etter bryllupet vårt til neste år :))
 
Gravid og har tre måneder til termin. Ble gravid uten å prøve på det like før jul      
 
Ikke noe baby på vei her hvertfall emoticon
Men tenker vi prøver igjen om ett års tid. Er litt som skal falle på plass før nr 2 kommer :)
 
Ikke noe baby på vei her hvertfall emoticon
Men tenker vi prøver igjen om ett års tid. Er litt som skal falle på plass før nr 2 kommer :)
 


UngMammaTilSnart4Små skrev:
Gravid og bare 18 dager til jeg blir satt igang :)



Hvorfor blir du satt i gang?
 
Back
Topp