Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: S.Reve is back!
ORIGINAL: Barbro74
ORIGINAL: Zoggis
ahhh så det går ann å fortsette å amme selv om man er gravid?[8|]
Jepp[;)] Men nå er det jo nesten så man begynner å lure her..... HVORFOR LURER DU????[;)][;)][;)][;)]
Sign..ikke nysgjerrige vi [8D]
Jepp[;)] Men nå er det jo nesten så man begynner å lure her..... HVORFOR LURER DU????[;)][;)][;)][;)]
Hi hi, verpesjuk igjen. [:D]
Hehehehe[:D][:D][:D][:D] Regnet med noe slik ja[:D][:D]
Kjenner jeg blir litt missunnelig på dere som kan få flere innimellom, selv om man var dritt lei på slutten så skulle jeg veldig gjerne oppleve det en gang til.... Men kan jo ikke fortsette sånn, holder med 5 stk, så tror nesten sykehuset får få opp farten så jeg får snippet snart[;)][:)]
Hehehehe[:D][:D][:D][:D] Regnet med noe slik ja[:D][:D]
Kjenner jeg blir litt missunnelig på dere som kan få flere innimellom, selv om man var dritt lei på slutten så skulle jeg veldig gjerne oppleve det en gang til.... Men kan jo ikke fortsette sånn, holder med 5 stk, så tror nesten sykehuset får få opp farten så jeg får snippet snart[;)][:)]
Ja var meget lei på slutten og lovte meg selv dyrt og hellig at det skulle bli noen år til neste gang. Det har jo selvfølgelig gått i glemmeboka, også fødselen har havnet der. [:D] Og så har jeg jo en mann som er helt gira på flere barn, dette var min første og han sin andre.
5 barn er jo ganske mange synes jeg men det må være herlig med en slik stor familie. [:D]