Bare lurer generelt!

*MaRgArItA*

Forumet er livet
Hørt historier om folk som har mensen uansett om de er gravid, men de får uansett utslag på en graviditets test fordi?
Også hvis man er gravid utenfor livmora, slår det ut på en graviditetstest??

[8|] 

Er det ingen som vet???[8|]

Det vet jeg faktisk ikke...dessverre...[8|]
Men kan hjelpe deg å dytte[;)]

ORIGINAL: *Lilla Gumman.*

Det er fullt mulig å ha blødninger når en er gravid, og testen kan også vise positiv, men ikke etter tid, siden det stoffet som gjør utslag på slik tester vil forsvinne lengre inn i svangerskapet.

Ja, et svangerskap utenfor livmoren, kan også vise utslag på testene, men dog mye svakere.

oki....[:)] takk!!

ORIGINAL: fruen21

ORIGINAL: *MaRgArItA*

Hørt historier om folk som har mensen uansett om de er gravid, men de får uansett utslag på en graviditets test fordi
?

[8|] 

Har hørt om flere som ikke har funnet ut at der gravide før i 6mnd pga at de har mensen!!!
(Må være litt av et sjokk!Om 3mnd ska du ha barn"...)

veit jeg alt om, var hos legen til underlivssjekk fikk beskjed om å legge meg ned.....
OI, utbryter hun du er mer enn 20 uker på vei ihvertfall...
Ul senere samme dag, 24 uker[&:]

men det tok ikke så lange tia så fikk man vent seg til tanken[;)]

ORIGINAL: Arize

Hørt historier om folk som har mensen uansett om de er gravid, men de får uansett utslag på en graviditets test fordi
?

[8|] 

Har hørt om flere som ikke har funnet ut at der gravide før i 6mnd pga at de har mensen!!!

veit jeg alt om, var hos legen til underlivssjekk fikk beskjed om å legge meg ned.....

og du hadde helt vanlige blødninger, mensen altså??[8|] 

ORIGINAL: Arize

?

[8|] 

og du hadde helt vanlige blødninger, mensen altså??[8|] 

jepp gikk på pilla hadde lødninger (trodde de var mens) til samme tid og likt som alltid[&:] var ganske skremmende til å begynne med kan man si, men alt viste seg å ha gått bra[:)]

"stoffet som gir utslag på slike terster" er hcg, og det forsvinner IKKE i løpet av svangerskapet nei!

Det dobler seg annenvher/tredjehver dag den første tiden. Etter en stund synker det, men det vil ikke forsvinne helt før etter at barnet er født, og verdiene etter at det er har sunket er LAAAAAAAANGT over det nivået testene reagerer på.

Back
Topp