Bare kaster opp

Maisi

Blir kjent med forumet
Har ikke klart å holde nede noen ting på snart et døgn. Alt jeg prøver å spise/drikke kommer like fort opp igjen. Ingen av rådene jeg leser på nett hjelper (ingefærte ol). Begynner å bli veldig slapp og frustrert.
Dere andre som har hatt det sånn, hva har dere gjort?
Jeg har legetime til mandag (første sv.skapskontroll), men vurderer å ringe legevakten om ikke dette gir seg i løpet av helgen?

Jeg har det sånn. Snakket med legen i dag ogfikk resept på postafen. Kan ta Max 2 til daglig. Har tatt en i dag. Fremdeles smålvalm og brekker meg. Men ikke kastet opp.. Kvalmen er her , men langt fra så intens som den var.

Hadde det sånn for noen dager siden, fikk ikke i meg noe. Det viktigste er likevel å få i seg væske, legen min anbefalte meg å drikke veldig lite i gangen, da er det større sjanse for at det ikke kommer opp igjen. Gjerne en teskje i gangen. Hun anbefalte meg å blande farris med eplemost, da får man i seg salt og sukker. Salte kjeks er også greie å spise et lite tygg av i gangen.

Dersom du ikke får i deg vått eller tørt flere dager ville jeg tatt kontakt med legevakta.
God bedring!

Back
Topp