Bare jeg...

Fly

Elsker forumet
Som enda forventer mensen når jeg går på do? Høres rart ut, men gjør det enda selv etter 5 positive tester

Eg venter stadig vekk på mensen... Er 7 veker i morgon, så må vel venne meg til tanken no etter kvart! [:)]

"Heldigvis" er kvalmen behjelpelig med å stadig minne meg på at noko er på gang... [&:]

Akkurat det problemet der slipper jeg.
Det er var veldig sjeldent jeg fikk besøk av tante rød. Kunne være så sjeldent som en gang i åre.

Hehe nå er det heller sånn at jeg er livredd hver gang jeg går på do om det skulle være noe blod der.
Uff også har vi sånt lambi dopapir med rød/rosa sommerfulger på så jeg blir vettskremt hver gang haha....

Ser på papiret hver gang jeg er på do [8D]

Tenkte på det her om dagen. Er 7+2 idag, og syns det er så rart at jeg ikke har fått mensen enda...
er 27 år, og vi venter fårt første barn, så alt er liksom så unaturlig på en måte.
Jeg ser jo hele tiden om jeg kan ha blødd mtp SA, selv om jeg ikke bekymrer meg for det. Jeg vet vi kommer oss gjennom dette (I have my sources)..
Men det er rart.. Skulle liksom hatt mensen 27 mai liksom. hehe

Jeg tenker ofte..
Oi, kanskje jeg ikke er gravid lengre?
Kanskje det bare gikk over?
Haha det er så rart. Sitter liksom å kjenner etter om jeg føler meg gravid. kvalme, tretthet osv..
Har gått gjennom det samme greiene sist graviditet.
Men føler meg ikke klokere av den grunn

ORIGINAL: Pizzi

Samme her[:)]

ORIGINAL: LilleMy86
ORIGINAL: Pizzi

Samme her[:)]

Signerer denne jeg[8D]

Jeg har hatt pittelitt brun utflod helt siden dagen for forventet mens, så forventer jo nesten blodflom når som helst [:D]

Vurderer nesten å få tatt HCG-tester neste uke, bare for å.. vel.. finne ut om det utvikler seg der inne, eller..

Hehe... Ja, gjør det jeg og....
Spesielt når man har menssmerter og plutselig utfloden begynner å renne! Huff...
Men prøver så godt jeg kan å slappe av....
Et eller annet sier i meg at så lenge jeg slapper helt av, så vil det gå bra, men hvis jeg girer meg opp, så er det farligere.... Vet ikke hvorfor....
Jeg så jo i tillegg babyen for få dager siden med bankende hjerte og den var stor og fin!

Og av PRINSIPP så ser jeg ALDRI på papiret lengere....
Det er helt normalt å blø en dråpe eller to innimellom i svangerskapet pga sensitive slimhinner, og har mange venninner som har gått nesten hele svangerskapet som paniske papirgranskere etter å ha oppdaget en dråpe eller to.... Da har de selvsagt vært livredde, ringt legen, vært sikker på at de mistet osv.... Men babyen hadde det fint den!
Så jeg sjekker ALDRI papiret! Gidder ikke utsette meg og Rusket for unødvendig stress!

Back
Topp