Bare jeg som

*håpepå*

Elsker forumet
ikke har vært på ord. UL enda??? Men nå er d ikke lenge igjen! Tirsdag er den store dagen:-D kl 16.30 så blir lenge å vente den dagen...!! Er på 19+6 i dag:-) Snart halveis også:-)

Jeg var i dag... Men jordmor regner visst 40+3 på svangerskapet ikke 40+2 som legen hadde gjort så må vel flytte over til novembergjengen.. (er 19+3)

maysy skrev:
Jeg var i dag... Men jordmor regner visst 40+3 på svangerskapet ikke 40+2 som legen hadde gjort så må vel flytte over til novembergjengen.. (er 19+3)

Når har du termin da? Har termin 28 nov. etter jeg var på tidlig UL, så spennede å se om d stemmer el om d blir ny termin. Mens termin er 24 okt..
Du trenger jo ikke å forlate oss hlr? du må gjerne bli:-) Og fikk du vite kjønn??

*håpepå* skrev:

maysy skrev:

Når har du termin da? Har termin 28 nov. etter jeg var på tidlig UL, så spennede å se om d stemmer el om d blir ny termin. Mens termin er 24 okt..
Du trenger jo ikke å forlate oss hlr? du må gjerne bli:-) Og fikk du vite kjønn??

Mens termin 30. okt, Ultralydtermin 1.nov.

Og ja, var meget tydlig hva det blir, han var ikke sjenert på å vise frem det hehehe

Gratulere med en liten gutt i magen da:-)

40+3 er de nye retningslinjene nå ja, så jordmor gjorde rett i det :) 

Back
Topp