Bare jeg som (zumba)

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
føler meg utrolig NORSK og STIV når jeg trener Zumba? [:D]
Det ser SÅ lett ut på reklamen, men guuu for et tempo!

VELDIG gøy da! [:D][:D]

synes det går til tider tregt jeg da. men har trena aerobic i 5 år så hjelper sikkert litt det. men har du nettopp startet så gi det noen uker så kan jeg love deg at du vil ha mere fart :)

Det er vel kanskje 7-8 år siden sist jeg var på en aerobictime.. Har like mye spenst som en elefant og.. Men det var første gangen i dag da.. [:D]

Jeg tror jeg er den eneste i vårt langstrakte land som ikke kunne tenke meg å prøve zumba engang... [8|]

Da er vi TO !! [:D] Men, morro er det, og, man blir mykere etterhvert [;)]

ORIGINAL: Almyrida81

Det er vel kanskje 7-8 år siden sist jeg var på en aerobictime.. Har like mye spenst som en elefant og.. Men det var første gangen i dag da.. [:D]

hehe :) men da forstr jeg deg ja[8D]. husker min aller første aerobic time. haha skulla filmen den assa [:D][8D] hahaha

hahaha [:D] Jeg var på min aller første Zumbatrening i går, og jeg må si jeg ofte lurte på hvem som hadde knabba koordinasjonen min! Greide jo pinade ikke å gjøre èn ting med hendene og en annen med føttene. Men moro var det og jeg hang med så godt jeg kunne og skal helt klart tilbake neste gang [;)]

Jeg har kjempelyst å prøve[:D]

Men da blir det å bestille dvd hjem og trene hjemme[:)]

Meen, er det noen med bekkenplager som har prøvd dette? Hvordan virket det i såfall inn på bekkenet?

Man er stiv i begynnelsen, men etterhvert som trinnene sitter og musklene trenes merker du at du rister mer løs [;)] Det skjer en naturlig progresjon ganske raskt!

Back
Topp