Bare jeg som synes det?

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Synes det er så lite som skal til før en mann blir sliten og trøtt... Vi kvinner kan nesten ikke være slitne vi, er jo nok å gjøre etter jobb hjemme... Bare jeg som synes det virker sånn? :P

Hehe :-) nei du er ikke alene :-) selv om han hjemme er flink til å ta i ett tak heldigvis :-)

Du er ikke alene!!!!! Men min har i tillegg ferie 4 uker av gangen, og han gjør ingen ting nesten, sitter på pcen hele dagen mens jeg er på jobb:p slakt, spent på hvordan han klarer seg uten pcen når babysen kommer:)

Mannen min har også et nært forhold til pcen. Har sagt til han før at han må skjerpe seg når jeg blir gravid, så vi får se fremover :)

Ja det er en ting, det andre er jo at de skal ha bøttevis med skryt for det lille de gjør! grr :P

Hahah :-) ja det er veeeeldig stolte av seg selv når de først gjør noe! Og skryt skal de ha!;-)

Du er ikkje aleine, kunne sove både dag og natt.. Her i huset gjere karen ikkje store greiene.. Han rota mest, og når han en dag laga middag til meg så seie han: Se kor flink eg er, laga middag og alt til deg, så snill er eg!
Då måtte eg berre komme med denna: ÅJA! Så når du laga middag en gang i blandt er du snill med meg?? Då må eg vere VERDENS snilliaste eg då! Eg som rydda opp etter du har laga middag, vaska huset, vaska klena dine, legge ihope klena dine, handla, betala rekningane og alt det der!! :angry4

Trur ikkje han kjem med den kommentaren igjen :P hehe

akkurat slik er det her også, og det hjelper ikke at formen min da er helt forferdelig, er noen dagen her jeg nesten er sikker på at jeg nesten segner om :P håper kreftene kommer tilbake igjen snart :P

virker ikke som sambo har forståelse av at d er slitsomt å være gravid, selv om magen ikke har kommet enda, er jo det han bruker som argument når jeg forteller at han må mate gutten, siden jeg er så sliten.. :P

Jeg er glad for at min er snill og behandler meg som ei dronning hver dag uansett om jeg er gravid eller ikke. Jeg tar klesvasken, han ordner ute, vi lager mat sammen og rydder sammen eller annen hver gang. Husvasken tar vaskedama, og det gir oss mye overskudd når vi slipper å tenke på det. Praktiske gjøremål krangler vi faktisk aldri om.

Back
Topp