Bare jeg som synes det er merkelig.....?

mkrago

Elsker forumet
I dag ble sønnen min 1 år og så godt som alle i min familie har ringt, sendt meldinger eller på annet vis gratulert han/oss med dagen. Men ingen fra gubben sin side av familien har tatt kontakt med noen av oss, vi benytter minnehagen og der har jeg lagt ut en gratulasjon og de har ikke giddet å trykke liker en gang på det. Blir litt lei meg og såra på guttungen sine veiene. Er det bare jeg som er teit?

Hadde nok også syns det var litt merkelig ja ..

Veldig merkelig!

Hva slags kontakt har dere med di ellers??

Samboer sagt noe i forhold til det??

må si jeg er enig i at det er merkelig, men akkurat dette begynner jeg å bli meget vant til med endel av xen sin familie..... hørte sjeldent noe fra de om hvordan det var med vesla her når vi bodde sammen, og etterpå har det rett og slett blitt fraværende........

Jeg synes ikke du er teit. Jeg synes det er merkelig. Og jeg hadde blitt såret og lei meg. Er de like fraværende til vanlig og?

Veldig spesielt ...

Merkeligt men eg ska di deg noet. Att de samma har hær hær og en gang. Blev ledsen og besviken

Neida du er ikke teit er jo noe spesielt med 1års dag også . Kanskje ho har glemt det ? Skal dere feire det en annen dag . Mange som velger å ikke si noe Før den dagen føler jeg om man feirer det en annen dag en selve bursdagen .... Heh farmoren her kom med en Gratulerer med etterskudd Hilsen bestemor på facen min dagen etter hans bursdag ;) jeg tar det ikke så tungt men sønnen min på 3år er da ikke inne å leser på face mange som skrev der .. greit det men kunne jo ha ringt å syntes jeg :P

Ja det er jo meget spesielt:o og på en så spesiell dag! Første årsdagen er jo ekstra spesiell mener jeg.. Kan de ha glemt det?

Det er MEGET sært, men tror faktisk det er mer vanlig enn man skulle tro. Jeg finner det veldig egoistisk, sært og egentlig ganske uakseptabelt. Jeg vet hvordan du har det.

Noen folk er bare teite og mangler sosial kompetanse og takt og tone osv. Her er de fleste i svigerfamilien sosialt avstumpet - jeg gidder ikke irritere meg, jeg bare ekskluderer de. Deres tap og jeg gidder ikke gjøre det til hodebry og irritasjon for meg ;)

Sånn er det til oss og. Nesten ingen på hans side og han har to familier tilogmed Pga fosterhjem, men det var kun 2 søstre som gratulerte :o

Veldig rart! Hadde helt klart reagert på det jeg og.

Hadde også reagert på det. Her hadde vi selskap på 1 års dagen. Men alle i min svigerfamilie hadde sendt en gratulasjon uansett.

Veldig spesielt, ja.. :( Hadde blitt veldig såra og lei meg sjølv..

Back
Topp