Kunne ikke vært mer enig. Det er veldig stor forskjell på de som faktisk er syke "nok" til å sykmelde seg og ikke. Enkelte ser ikke helt alvoret med en sykmeldig. Det er også opp til en hver enkelt om man vil fortelle kollegaene sine det eller ikke. De har ikke noe med det. Men det unngår spekulasjoner. Men en annen ting er å heller publisere det på Facebook enn å fortelle kollegaene sine fordi det tydelig har blitt spekulasjoner, da begynner jeg å lure. Kan du fortelle Facebook det, kan man vel fortelle kollegaene sine det. Jeg kommer selv fra en liten, sammenspleiset bedrift da dette skjedde. Nettopp at vi fikk det slengt på nett, hvorfor hun var sykmeldt. Vi lurte aldri, men litt spesielt at det var den måten vi fikk vite det på. Jeg har full respekt for dere som virkelig er syke og har ikke noe annet valg enn å sykmelde dere, for det er det legen deres sier. Men det er også mange muldvarper der ute som veit hvilke knapper man skal trykke på for å få seg litt "fri". Nå må dere ikke dra alle sykmeldte under samme kam. Det både jeg og jeg tror urokråka tenker det samme. Enkelt utnytter virkelig virkningen av sykemelding og kan ødelegge for dere som virkelig trenger det. Det er jo nettopp derfor dere som faktisk trenger sykemelding får falkeblikk og det blir spekulert i det store og det brede, fordi det er så utrolig mange som utnytter det. Det er utrolig trist å leit for dere som faktisk trenger det, at dere skal føle dere sett på og utilpass fordi dere faktisk ikke har noe annet valg. Men som sagt, dette er min mening, og dere skal få lov å mene det dere mener. Men det på tid å innse det at det er utrolig mange der ute som vet det å utnyttet systemet, leger og ødelegger for dere som trenger det.