Bare jeg som klør i fingrene..

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
etter å starte med barnerommet?
Formen er på topp og ideene er så mange. Jeg liker å være forberedt og ute i god tid. Vi har allerede fått i hus ganske mye :P

Mistenker at jeg begynner å flytte om i julen, kontoret blir barnerom og gjesterommet får kontoret trykket inn.

Jeg synes det er bedre å begynne nå så lenge formen er god og jeg kan kose meg med det. Bekkenet er kranglete og jeg blir fort sliten i og med jeg sliter med lavt blodtrykk. Så kjedelig å la muligheten gå i fra seg...

Hva synes dere? Er det flere som tyvstarter?
:)

Kjør i gang :-) Bare hyggelig å drive med forberedelser :-)

Sett i gang :-) Vi starter rett over nyåret, men kun fordi vi ikke vil ha oppussingen rundt oss i juletiden :-) Mye er kjøpt inn og planlagt allerede.. gleder meg til å starte! :-D

Klør og klør, begynner ihvertfall å bli stressa. I går dro svigerinna mi inn enda en sekk med babyklær, så nå begynner det å bli en del rundt her. Veldig fint å få ting, altså, men skulle gjerne begynt å organisert litt. Det innebærer å tømme en diger Expedit for ting og tang og greier, bære den ut, og lempe den store kommoden inn i barnerommet. Gubben har lovet at det skal skje "etter nyttår"....

Å jeg skulle ønske jeg også hadde ånden over meg til og kunne begynne..Jeg har mange ideer og alt men er helt tappet for krefter;(
Har nok med og holde på med husarbeid og juleforbredelser om dagen, kjiipt..

Synes det er godt å være klar i god tid. Men selv skal jeg vente til etter nyttår, har i grunn mer enn nok med å holde meg på jobb ut jula.. Ser ut som det blir sykemelding etter nyttår, så da tenker jeg at jeg begynner. Har masse ting å rydde og sortere etter storebror. Av erfaring så blir ikke så mye gjort den siste tiden ;)

Klør ikke i det hele tatt. Formen er så ræv at jeg ikke orker å tenke på verken han eller rommet hans. Nå skal vi flytte i januar, og alle rommene pusses opp nå. Mannen får velge ;-)

etter å starte med barnerommet?
Formen er på topp og ideene er så mange. Jeg liker å være forberedt og ute i god tid. Vi har allerede fått i hus ganske mye :P

Mistenker at jeg begynner å flytte om i julen, kontoret blir barnerom og gjesterommet får kontoret trykket inn.

Jeg synes det er bedre å begynne nå så lenge formen er god og jeg kan kose meg med det. Bekkenet er kranglete og jeg blir fort sliten i og med jeg sliter med lavt blodtrykk. Så kjedelig å la muligheten gå i fra seg...

Hva synes dere? Er det flere som tyvstarter?
:)
Sniker mye. Jeg begynte rett etter ul. Slet også med bekkenet. Er kjempe glad jeg var ute i god tid. For da jeg var ca 26 uker på vei begynte det å bli verre og verre for hver dag. Hadde ikke orket å ordne barnerommet da. Det var også veldig varmt ute og MYE vann i kroppen på slutten.

Sent from my iPhone using BV Forum

Begynner etter nyttår! Rommet må males så greit å begynne med det. Men hvilken farge er jeg usikker på. Vil ikke ha rosa jenterom men heller ikke helt hvitt..

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er formen så dårlig at ingen av oss har tenkt noe særlig på barnerommet. Håper snart at formen snur så vi kan begynne, elsker slike prosjekter :)

Her er det bare lister og litt maling før vi skal ut å kjøpe møbler! Syns det er kjempegøy og klær i fingrene selv!! Fant en fin rosa stjernelampe på nett som jeg må ut å kikke på i butikken i morgen.. Flaks jeg er ferdig med julegavene :p :)

Jo da gleder meg egentlig, men blir en stund til for må bli vår så vi kan kaste ut utemøblene som står der akkurat nå, og garasjen som må ryddes og boden så vi kan finne frem til alt som står lagret der. Skulle ønske jeg kunne begynt men må NOM bare vente på våren ja :)

Ikke i det heletatt;) skal jo sove på rommet vårt en god stund. Begynner vel så smått med rommet rundt 1årsalder tenker jeg.

Klør litt i fingrene etter å sette frem kurven som babyen skal sove i :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Klør i fingrene, men må nok vente til formen blir bedre. Er egentlig ikke noe hastverk med at vi kommer til å ha henne på vårt rom i starten, men det er jo kjekt å vær tidlig ute :)

Rommet til liten er foreløpig hobbyrom, og nå også lagringsplass for innkjøpt babystæsj! Men senga skal nok inn på soverommet vårt ja, og ser ennå etter fornuftig opplegg for dagsoveplass i kjøkken / stue etasjen. Men fortsatt god tid da :)

Back
Topp