Bare jeg som ikke stresser?

Apeloffen

Forumet er livet
Føler liksom at "alle" har vært ute å shoppet ettellerannet til babyen, når de har kommet sålagt som jeg er kommet. Enten det er en body,eller det er ei vogn. Jeg har ikke kjøpt noen ting jeg. Ikke har jeg vært i butikken for å kikke på søte små klær heller.. for jeg vet jo ikke hva jeg skal kikke på...[8|] 
Vogn har vi jo tenkt på, er stort sett det eneste vi trenger til babyen,av store ting. Men vi stresser ikke med det heller.
Tenker liksom ikke på det.. Men jeg ka tenke meg at etter UL på onsdag, så er det rett ut i butiikkene for å finne noe rosa eller blått[:D]

Hvordan er/var det med dere da?

Vi begynnte å shoppe da jeg var nesten 7 mnd på vei, tenkte ikke så mye på det før..

kjøpte nesten ingenting jeg...![8D] satte opp sånn alt skulle være 1 mnd før termin... kanskje kjøpte jeg 1-2 bodyer, men det var seint[8D] (fikk en del av andre før termin og så fikk jeg vite at jeg ikke trengte å kjøpe noe siden folk overøser med gaver)

så du er ikke alene[:D]

Stresser ikke noe jeg heller.  Har ikke kjøpt en ting ennå... Har som du tenkt på vogn, og komt så langt at jeg spurte svigerinnen min om hun var fornøyd med sin... Hun var veldig fornøyd sa hun, og sa i samme slengen at jeg kunne jo låne hennes, var ikke nødvendig å kjøpe ny[:D] OG bilsete er ordnet[;)]

Seng og flettakurv får jeg med foreldrene mine. (samme som jeg selv lå i)

Eneste som trengs av store ting er vel stellebord og en kommode, og jeg har gooooood tid[:)][:)]

kjøpte første tingen etter ul på fredag[:D] Fikk bekreftet det var en liten snuppe, så da måtte jeg ut å kjøpe noe. En rosa sparkebukse, en søt nattdrakt med hjerter, og en liten mini lue[:D][:D][:D]

Vi kjøpte kunn ett sett som vi skulle bruke når vi dro hjem fra sykehuset (som vi ikke kunne bruke får det var alt får stort selv om vi kjøpte str 50..) og ei jakke. Alt annet fikk vi. Vi måtte også ut å shoppe bilsete og basen og lue 1 dag før vi dro hjem fra sykehuset (var der i 10dager)

me første handla jeg ikkje noe før var en 35 uke på vei ca.
 me andre var jeg 25 uker på vei da kjøpte bil sete å no me lovise var jeg å 25 uker da jeg kjøpte den første bodyen

godt å høre det ikke er bare meg da[:D]

Jeg er 31 uker og har kjøpt bag til vogna.. Kun fordi fargen er gått ut..

Vi gjorde som dere... Etter UL fikk jeg en gave, med masse blått;o) handla vel ei bukse eller noe i blått og, men utsatte resten til ganske så på slutten.. eller var over 30 uker på vei ihvertfall.

Har kjøpt vogn da æ va rundt 17 uka..kun for at d kom et tilbud æ ikke kunne si nei til.

Har aldri handla inn ting og klær til ungen før de siste 2 mnd'ene..

Back
Topp