Bare jeg som er tiiiidlig oppe?

AnneC84

Forumet er livet
Her starter dagen mellom 5 og 6 hver dag. Sønnen min er a-menneske av dimensjoner...

Får gjort mye da!!! 

Blir spennende å se om jeg blir kjempetrøtt i dette svangerskapet. Kommer til å legge meg sammen med ham klokka 18 jeg da. Haha!

 
Oj da, det er tidlig!

Hender vi våkner så tidlig her også, men vanligvis mellom 6 og 7.
I dag derimot var jeg så heldig at han sov til 7:30 -det var virkelig luksus! =)

Hehe jeg lurer også på hvordan det blir! Forrige svangerskap var trøttheten mitt største "symptom", følte jeg sov meg gjennom de tre første månedene og litt til ;)
 
Her våkner snuppa mellom 5 og 7.. idag 6.30, mn hatt ei urolig natt. Snuppa er ikke helt i form. :/ hun sover allerede dupp. trøttheten var også mitt største symptom de første mnd.
 
Her er vi så heldige å ha en jente som sover til rundt 08.30. Jeg sov meg gjennom forrige svangerskap følte det som(bortsett fra alle plagene), så blir spennende hvordan det blir denne gangen hvis jeg er gravid
 


MissAske skrev:
Her våkner snuppa mellom 5 og 7.. idag 6.30, mn hatt ei urolig natt. Snuppa er ikke helt i form. :/ hun sover allerede dupp. trøttheten var også mitt største symptom de første mnd.


God bedring til snuppa di da!
 
Han sover første duppen 1,5-2 timer etter at han våkner, så tror han godt kunne sovet en time til på natta og holdt seg lenger våken før første dupp... Men han får ikke sove mer. Han har selv bestemt at dagen er over kl 18, og begynner ca 05.30. Jeg har forsøkt å presse leggetiden litt (gradvis), men bare det å være oppe til 18.15 gjør ham så overtrett at han sover urolig og våkner ENDA tidligere. Bedre at han sover 18-05.30, enn at han sover 18.30-04.45 

Det var bedre før vi stilte klokka! 


 


Celin Marie skrev:


MissAske skrev:
Her våkner snuppa mellom 5 og 7.. idag 6.30, mn hatt ei urolig natt. Snuppa er ikke helt i form. :/ hun sover allerede dupp. trøttheten var også mitt største symptom de første mnd.


God bedring til snuppa di da!

Takk for det :) tror nok kanskje det er tenner på vei. Litt varm, sutrete og 5-6 bæsj bleier hver dag ;P
 
Back
Topp