Bare jeg som er symptomfri?

M-November2017

Andre møte med forumet
Jeg er i uke 11+5 i dag. Ingen symptomer utenom ømme pupper og uteblitt mens. Jeg er vel kanskje heldig? Men samtidig føler jeg ikke at jeg er gravid [emoji17] kjenner heller ikke livmor enda, legen mente han kjente den forrige uke. Men hørte ingen hjertelyd. Jeg kommer nok til å bestille en time hos Martin Lundring til TUL, bare for å få en bekreftelse og selvfølgelig sjekke at alt er bra. Første gangen jeg er gravid, så alt er veldig spennende og nytt. Og litt skummelt [emoji4]

Samme her. 13+2 i dag. Litt trøtt, tett nese og ømme bryster ellers lite å merke til graviditeten. Hatt det slik frem uke 20 i begge mine tidligere svangerskap også, og skal ikke klaga når jeg hører hvordan mange sliter med bekken, kvalme.+++ men man blir jo lett litt utrygg, spesielt med førstemann. Skal til jordmor onsdag og håper da å høre hjertelyd slik at jeg får en liten en bekreftelse.. Håper u får den bekreftelsen du trenger for å føle deg trygg og glede deg over mirakelet [emoji173]

Jeg har heller ikke mye symptomer, men har vært kvalm noen kvelder, har tett nese og ømme bryster, egentlig ikke så sliten heller :)
Fikk bekrefta liv på torsdag, da var jeg 10+5, i dag 11+2. Jeg nyter det så lenge jeg kan :)
Jeg kjenner ikke livmora jeg heller (men altså, aner ikke hva jeg egentlig kjenner etter heller [emoji23])
Er førstegangs gravid jeg å :)

Jeg har hatt ømme bryster (men det kom vel ikke før uke 7-8) og så var jeg ganske trøtt noen uker. Kvalm har jeg ikke vært, og var egentlig litt bekymra siden "alle" er kvalme. Trøttheten forsvant ca da jeg bikket uke 12. Og da jeg delte nyheten med mamma fortalte hun at hun aldri har vært kvalm under svangerskap heller [emoji4] Har ikke vært på TUL eller hørt hjertelyd, men må jo bare krysse fingrene for at alt er bra [emoji4] Synes dette med å kjenne livmora er litt vanskelig. Har ikke kjent så veldig mye etter, men tror jeg klarte å kjenne den på morgenen i går. Er 14+1 i dag.

Veldig symptomfri jeg også, er 10+0 idag, kun litt ømme pupper, tror ikke jeg er noe mer trett enn vanlig heller, jobber som nattevakt så var trett hele tiden før graviditeten også, litt små kvalm av og til, kanske sånn 3-4 ganger i uka men ikke noe mer enn det [emoji85] alle sier at uke 9 er verst, det kan ikke jeg si at den var hvertfall [emoji28]

Har hatt vondt i puppene, tett nese og mye stikkinger. Vært på tidlig UL, alt bra :) Ikke vært kvalm, hatt lyst på noe spesielt, eller god luktesans..er vel heldig ^^

Bortsett fra at pupper og mage har vokst, så er jeg bare trøtt.. og det kan også skyldes kommende storebror sin ikke-eksisterende døgnrytme[emoji28]. Har ny tul neste uke så blir spennende å se. De to forrige sv.skapene har vært full av symptomer så dette er litt uvant[emoji56]

Merker svært lite jeg og, og må innrømme at det bekymrer meg litt.. :p selv om jeg husker det var sånn med de andre og, at jeg ikke følte meg gravid i det hele tatt på denne tiden..

Skulle gjerne hatt et lite livstegn bare ;) tror jeg er 12 uker nå, og blir litt stressa for at jeg ikke kjenner livmora, er jo 4 gangen jeg er gravid, men like nervøs og stressa denne gangen og
..:dead:

Samme her. Er 9+3 idag og kjenner svært lite symptomer. Synes det egentlig er ganske skummelt og redd for at noe er galt. Men hadde slik forrige svangerskap også. Og hu e 2 år i august. Så sånn sett så burde eg ikje bekymre meg. Men altså, det er lettere sagt enn gjort. Har litt ømme pupper og idag sovna eg bare sånn plutselig på sofaen. Men ellers ingenting her nei. Va litt kvalm i uke 5/6, men det tror eg kom av søvnmangel pga mange nattvakter og lite søvn.

Er rimelig symptomfri selv. Ikke vært kvalm, kroppen kjennes normal ut. Er glad for at jeg dro på tidlig UL, ellers hadde jeg nok vært bekymret. Er litt hormonell da, men det kan jeg være til vanlig også :P

Lite her også. Var små uggen, litt såre bryster men ellers tipp topp. Litt trøtt er en og kjenner det litt i hoften men så lite iforhold til hva jeg har hatt med de to andre. Totalt forskjell i svangerskapet, spennende om ulike symptomer er ulike kjønn.

Jeg er også ganske bekymret da jeg kjenner veldig lite. Konstant redd for MA selv om jeg har vært på TUL to ganger og alt er som det skal med knøttet.

Er 10 +3 nå og eneste jeg har kjent noe på er ømme pupper og ganske trøtt. Skal jo se det som svært heldig, men er tøft med den konstante bekymringen at noe har skjedd eller har gått galt når man ikke kjenner noe liv.

Godt å høre at flere har det likt som meg [emoji4] om jeg er sliten og trøtt er vanskelig å svare på, for jeg har dessverre mild grav av ME, så jeg er sliten og trøtt til vanlig, går veldig opp og ned. Kan ikke si jeg merker noe ekstra [emoji4] har bestilt time til TUL 15. mai, så det blir spennende!!
Da er jeg 13+5

Jeg er i uke 11+5 i dag. Ingen symptomer utenom ømme pupper og uteblitt mens. Jeg er vel kanskje heldig? Men samtidig føler jeg ikke at jeg er gravid [emoji17] kjenner heller ikke livmor enda, legen mente han kjente den forrige uke. Men hørte ingen hjertelyd. Jeg kommer nok til å bestille en time hos Martin Lundring til TUL, bare for å få en bekreftelse og selvfølgelig sjekke at alt er bra. Første gangen jeg er gravid, så alt er veldig spennende og nytt. Og litt skummelt [emoji4]
Sånn hadde jeg det i første svangerskapet mitt også, null vonder, plager og sypmtomer.. bortesett fra økende mage og konstant tissing i tide og utide.
Jeg hadde heller ville hatt det sånn nå enn hvordan jeg har hatt det hittil.. konstant sulten, må ha mat hver time og små kvalme som aldri gir seg. Super trøtt!

Jeg har gjennomgått en ma før som knuste meg fullstendig og har egentlig aldri kommet over det. Jeg er 13+4 i dag og var på TUL forrige torsdag som var helt fantastisk. Likevel er jeg bekymra nesten hver dag. Jeg har litt ømme bryst, både bryst og mage vokser og er mega trøtt etter jobb. Pluss litt bekkensmerter etter lange dager på jobb. Hadde noe hjulpet på denne bekymringsheten så hadde jeg blitt letta, men jeg kan ikke gjøre annet enn å ta dag for dag [emoji4][emoji4]

Jeg har gjennomgått en ma før som knuste meg fullstendig og har egentlig aldri kommet over det. Jeg er 13+4 i dag og var på TUL forrige torsdag som var helt fantastisk. Likevel er jeg bekymra nesten hver dag. Jeg har litt ømme bryst, både bryst og mage vokser og er mega trøtt etter jobb. Pluss litt bekkensmerter etter lange dager på jobb. Hadde noe hjulpet på denne bekymringsheten så hadde jeg blitt letta, men jeg kan ikke gjøre annet enn å ta dag for dag [emoji4][emoji4]

Det skal bli så godt å komme dit der vi kan kjenne liv hver eneste dag! Da skal jeg slappe litt mer av [emoji173]️

Jeg har hatt svært lite symptomer fram til nå i det hele tatt! Svimmel og trøtt, samt større pupper er det eneste jeg kan komme med! Helt greit å slippe kvalmen, men samtidig så hadde det nok vært en enorm trygghet å ha det, siden jeg har bekymret meg en del pga manglende symptomer :)

Back
Topp