Knerten3
Glad i forumet
Vi venter nr 3 om alt går bra og d er et hav av følelser! Var ikke slik med de to andre... Visste jo vi skulle ha barn og at d ikk skulle være enebarn, så 2 barn var en selvfølge . Syns d var veldig slitsomt med 2 tette barn da de var helt små og vi la fra oss tanken på nr 3. Men ønsket om nr 3 kom tilbake hos meg da de ble litt større. Mannen har vært litt mer lunken.
Nå er d mye tanker rundt om d er dumt å starte på nytt m baby igjen. Om d blir for mye for oss. Lever jo allerede et hektisk liv. Nå har vi god tid til ett barn av gangen og får fulgt de godt opp. Kommer d til å gå utover de andre to... mister jeg mye tid m dem. Osv osv... tankene er mange.
Nå er d mye tanker rundt om d er dumt å starte på nytt m baby igjen. Om d blir for mye for oss. Lever jo allerede et hektisk liv. Nå har vi god tid til ett barn av gangen og får fulgt de godt opp. Kommer d til å gå utover de andre to... mister jeg mye tid m dem. Osv osv... tankene er mange.

Det er bare en stor omveltning for hele familien og håper det vil virke positivt på de to andre. Uvant for dem også. Tusen takk for gode og støttende ord.