Bare jeg som er pirkete?

MammaMJ

Elsker forumet
Etter første kontroll hos legen tittet jeg på helsekortet mitt. Hadde ikke hatt mensen siden september så fortalte henne at jeg visste jeg hadde eggløsning den 09. Oktober.. Og min beregnet termin er den 03.07.. Så skriver hun på helsekortet at siste mens var den den 09.10 og termin den 17.07?? Dumme lege.. Eller er jeg bare pirkete nå?! Irriterer meg sånn at jeg må si ifra på kontrollen i januar :P

Takk, puster jeg litt ut.. Syns det blir feil når jeg veit når jeg ble gravid! :-)

utrulig irriterende! har selv en lege med tette ører emoticon  Hun skriver det hun vil...
Da eg skulle veie meg, så sa eg hvor tung eg var, "ja, vi får se" sa hun, men vekta stemte, men trur du jaggu meg ikkje hun la på 3 kg og sa " eg skriver litt mer så du har litt å gå på til neste gang...". Why ? emoticon   Eg kunne forandret det, men eg veit vekta er mindre på neste besøk på grunn av kvalmen... men vi får se hvor mye hun legger på da, hehe
Eg klarer ikkje å unngå å irritere meg. Hun har alltid vert håpløs...

Hva??? Da har du jo tettere lege enn meg... I all verden.... Slutter aldri å bli overrasket jeg...

men blir 17. juli så feil? Jeg hadde el 12.10 og har termin 19. juli. Tror han sa noe om at 2 dager forskjell i dato på eggløsning utgjorde 1 dag forskjell i termin. Jeg trodde nemmelig jeg hadde el 10.10 og da ville terminen blitt 18 juli.

REDIGERT:
Sorry altså, skikkelig snørrete og surrete her, jeg mente mens og ikke el. sorry sorry sorry. Det blir jo ikke feil i det hele tatt for deg.

Back
Topp