Bare jeg som blir lei dette maset?

Undervannsbåten

Forelsket i forumet
Nå er det så mye mas om at man må skravle og ditten og datten at det bare minsker lysten min til å skravle.
Liker å lese og svare på trådene til dere jenter her inne, men blir bare ør i hodet av å logge på og se ørten tråder av forumansvarlige her inne. Vil lese augustjentenes tråder, jeg, men de forsvinner jo blant x antall tråder fra moderatorer. Slutt med masinga! Flere som føler det sånn?

Er ikke meningen å være kjip, men et lite hjertesukk fra meg.

Denne terminkrigen bryr jeg meg lite om gitt :p poster de postene jeg vil, og svarer på de innleggene jeg vil ;):p
Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Er forsåvidt enig, men prøver å overse de... Vi sa vel ja til å være med i termingruppekrig...og da gjør hun vel bare jobben sin med å motivere ;) men nå er den vel over for denne gang...så da blir det vel roligere ;)

Er så hjertens enig.! Alt for mange tråder om det om dagene...

Helt enig! Som om det er derfor man er inne på eget terminforum.. nei, alt for mye mas! :p

Skjønner ikke noe av denne krigen heller jeg :P så jeg bryr meg ikke om den, å hvorfor skal vi svare å skravle bare for å skravle? Nei, la oss snakke i fred å ro om det vi ønsker å har på hjertet:)

Skjønner ikke noe av denne krigen heller jeg :P så jeg bryr meg ikke om den, å hvorfor skal vi svare å skravle bare for å skravle? Nei, la oss snakke i fred å ro om det vi ønsker å har på hjertet:)
Enig med deg!
Syns det blir så mye mas av det hele.
Folk skriver innlegg når dem ønsker å dele noe eller spørre om noe. Ikke fordi dem må.

Hehe skjønner det heller ikke;)

Hei damer!

Beklager at det har vært litt mye mas fra meg det siste døgnet. Glad jeg la merke til denne tråden slik at jeg kan prøve å poste litt mindre innlegg hos dere. Jeg er selvsagt veldig opptatt av at både de som liker konkurransen og de som ikke liker skal trives her. Vi har endret konkurransen slik at dere ikke skal merke like mye til den som tidligere, tradisjonelt så har den vært skravle så mye du klarer over 3 uker.
Mens nå er den: skriv 100 innlegg i døgnet (fordelt på hele gruppen) slik at det ikke skal bli mye usaklig skriving.

Men siden det også er veldig mange som synes det er morsomt med enda litt mer konkurranse om hvem som gjør det "best" så har vi da 1 døgn denne uken og 1 døgn neste uke hvor vi sier at det gjelder å skravle så mye en bare orker, så kan en få et ekstra lodd med i trekningen om å vinne termingruppekrigen.

Det kommer nok til å være minst kanskje 1 tråd her inne fra meg daglig, men skal prøve å begrense antallet tråder når neste skravle så mye du orker døgn er i gang.

Hvis dere har noen andre innspill blir jeg veldig glad om dere poster dem på "informasjon og tilbakemelding" eller sender meg en pm :-) Slik at jeg kan gjøre så godt jeg kan for at dere også skal trives her på Babyverden.

Kommer ikke til å gå inn for krig, med mindre jeg skulle få et veldig overskudd til det pga. sykemelding, noe jeg ikke tror ;) Sikkert et bra virkemiddel for eieren, skape mye aktivitet og innlegg -> mer annonsekroner?

Kommer ikke til å gå inn for krig, med mindre jeg skulle få et veldig overskudd til det pga. sykemelding, noe jeg ikke tror ;) Sikkert et bra virkemiddel for eieren, skape mye aktivitet og innlegg -> mer annonsekroner?

Tenker nok at det dreier seg om sponsorkroner ja!

Back
Topp