Bare innom for å si

Tusen takk :) Håper du har lyst til å hjelpe oss under neste og siste skravledøgn. Fra mandag kl 12 til tirsdag kl 23.59 :) Vi trenger alle hjelpen vi kan få.

Kom innom over helga også. Så hjelper vi disse flotte jentene til seier.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Kom innom over helga også. Så hjelper vi disse flotte jentene til seier.

Wehee, tusen takk :)
Har du også lyst på egen spørretråd?

Hadde nok bare ødelagt for dere:p Flyr hjemover midt på dagen på mandag, så har lite tid til å være kjempeaktiv.. Men er garantert med neste gang:))

Hadde nok bare ødelagt for dere:p Flyr hjemover midt på dagen på mandag, så har lite tid til å være kjempeaktiv.. Men er garantert med neste gang:))

For sent å melde seg på, men kjempesnillt hvis du skriver noen innlegg likevell ;)

Men, det hjelper om vi skriver litt her nå også? Drar det opp noe snitt eller er det bare skravledøgnene som gjelder?

Men, det hjelper om vi skriver litt her nå også? Drar det opp noe snitt eller er det bare skravledøgnene som gjelder?

Det er bare skravledøgnene som gjelder, vi må bare ha et minimum på 20 innlegg pr påmeldte de her andre dagene.

Men det er jo koselig å ha noen å prate med da :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Men det er jo koselig å ha noen å prate med da :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja. Artig at det blir litt mer variasjon i folk. ;)

Ohh, jeg er borte neste skravledøgn, reiser om noen timer til Kroatia! :D Men masse lykke til! Satser på at dere vinner lett! :)

Har forresten tips til tråd under Skravledøgnet: "Lage en historie", alle sier ett ord hver og så skal det bli en fortelling. Typ Det var en gang...

Ohh, jeg er borte neste skravledøgn, reiser om noen timer til Kroatia! :D Men masse lykke til! Satser på at dere vinner lett! :)

Har forresten tips til tråd under Skravledøgnet: "Lage en historie", alle sier ett ord hver og så skal det bli en fortelling. Typ Det var en gang...

Takk for tipset :) Kos deg masse i Kroatia

Kos deg :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Heldig heldig. Kos deg masse. ;)

Takktakk :) Ha en super helg!

Back
Topp