fredrikke89
Forelsket i forumet
HEIA HEIA HEIA!!! Stå på jenter 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom innom over helga også. Så hjelper vi disse flotte jentene til seier.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Hadde nok bare ødelagt for dereFlyr hjemover midt på dagen på mandag, så har lite tid til å være kjempeaktiv.. Men er garantert med neste gang
)
Ja. Artig at det blir litt mer variasjon i folk.Men det er jo koselig å ha noen å prate med da
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ohh, jeg er borte neste skravledøgn, reiser om noen timer til Kroatia!Men masse lykke til! Satser på at dere vinner lett!
Har forresten tips til tråd under Skravledøgnet: "Lage en historie", alle sier ett ord hver og så skal det bli en fortelling. Typ Det var en gang...
Kos degOhh, jeg er borte neste skravledøgn, reiser om noen timer til Kroatia!Men masse lykke til! Satser på at dere vinner lett!
Har forresten tips til tråd under Skravledøgnet: "Lage en historie", alle sier ett ord hver og så skal det bli en fortelling. Typ Det var en gang...
Heldig heldig. Kos deg masse.Ohh, jeg er borte neste skravledøgn, reiser om noen timer til Kroatia!Men masse lykke til! Satser på at dere vinner lett!