Bare innom en tur jeg

RalkattLia

Forumet er livet
Hvordan går det med alle dere her inne da...både store og små tenker jeg da på ???

Her går dagene som sekunder...med andre ord nokså fort...
På en måte godt og på en måte litt trist...tida rekker liksom ikke til, til noe annet en ungene og litt kjærstetid...

Men har jo skjedd noe siden sist jeg var her og da...Som noen av dere vet så ble jo Tyra stygt angripen av en rottweiler for snart en mnd siden...Går heldigvis framover...men mye psykisk nå da som har dukket opp...Men Tyra er sterk og og forstår det meste så dette skal gå bra til sutt [:)]

Kian er fortsatt på sine 4...men trur det er bare et spm om når han tar sine første skritt...han går fint når vi leier han i en hånd...Han er fortsatt forferdelig grinette og en stor mammadalt...Utrolig slitsomt...så vurderer og slutte med amming...Han krever ikke bare pupp lenger men han krever heeeeele meg...noe som ikke fungrerer så bra siden han ikke er alene barn [:D]
Skulle vel kanskje slutta og amme da han måtte være borte fra meg di 10 dagene jeg var sammen med Tyra på sykehuset, men første han skulle ha når jeg kom hjem var selvfølgelig pupp...og melka kom tilbake for fult..[8D][:D]

Med Ronja mor er det full fart...blitt bleie fri og forstått at hu har blitt stoooor jente [:)] Skikkelig 3 års trass på gang...men er stort sett veldig snill og hører stort sett [;)]

Og nå om et par dager får jeg en sønn til...nemlig en valp...[:D] Blanding av cane corso og amerikansk bulldog...Helt utrolig nyyyydelig er han...[:)] Gleder meg masse til og gjøre noe annet en og oppdra barn men noe som faktisk vekker min interesse og [;)] (en liten belønning siden jeg ikke har rivd hår på 3 mnd [:D][;)])

Det var en liten bit fra meg....hva med dere da store og små???[:)]

så koselig å se deg!! har tenkt mye på tyra!! uff! stakars jenta!!! og stakars mammmahjertet!
godt og se det går bra med dere[:)]

her er det ingenting nytt!
i skrivende stund har vi første frikveld siden guddden ble født! han er hos mormoren sin i natt!!
liker det ikke helt[8D]
vi har mest lyst til å hente han begge to[:D] men vi må bite tenna sammen, for en gang må jo bli den første!!

ORIGINAL: Sha

så koselig å se deg!! har tenkt mye på tyra!! uff! stakars jenta!!! og stakars mammmahjertet!
godt og se det går bra med dere[:)]

her er det ingenting nytt!
i skrivende stund har vi første frikveld siden guddden ble født! han er hos mormoren sin i natt!!
liker det ikke helt[8D]
vi har mest lyst til å hente han begge to[:D] men vi må bite tenna sammen, for en gang må jo bli den første!!

Ja jeg har og fri fra Kian akkurat nå...første gangen som jeg planla det da...for forrige gang var da Tyra var på sykehuset....Da var det ikke sååå moro med fri...Men nå nyter jeg...Kian er nesten et marerit, hvertfall veldig ofte...veldig søt når han sover...hehe...

Nyt det begge 2 [:)][;)]

Back
Topp