Bare Høy på fertilitetsmonitor El alikevel?

Abstract83

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Julegavene 2019
Hei noen her med erfaring at fertilitetsmonitoren viser bare høy/ ikke max og evt har hatt El alikevel/ blitt gravide?

Dette er andre jeg benytter meg av monitor, sist var jeg gravid i det vi trodde vi skulle igang med PP2. Kom sent igang denne PP hvor jeg i tilleg restartet monitoren på kveld.. Monitoren spør først etter test fra ca 21.30.. bah! Jeg begynte å teste etter EL uavhengig av monitoren som lå noen dager etter. Har syklus på ca 33 dager i snitt og regner med EL faller på rundt CD17++ - et sted.

Jeg startet på CD11 med omtrent blenda resultat, med bittelite svak strek. Strekene ble sterke nærmeste dagene. På CD16 6.jan viste monitoren høy. Det har den gjort t.o.m igår på CD22. Det var to dager hvor teststreken var like sterk som kontrollstrek i våt tilstand på CD19/ CD20 men monitoren viste kun høy.

Noen som har opplevd at monitoren viser høy hele veien men har hatt EL alikevel? Blitt gravide?
 
Hei noen her med erfaring at fertilitetsmonitoren viser bare høy/ ikke max og evt har hatt El alikevel/ blitt gravide?

Dette er andre jeg benytter meg av monitor, sist var jeg gravid i det vi trodde vi skulle igang med PP2. Kom sent igang denne PP hvor jeg i tilleg restartet monitoren på kveld.. Monitoren spør først etter test fra ca 21.30.. bah! Jeg begynte å teste etter EL uavhengig av monitoren som lå noen dager etter. Har syklus på ca 33 dager i snitt og regner med EL faller på rundt CD17++ - et sted.

Jeg startet på CD11 med omtrent blenda resultat, med bittelite svak strek. Strekene ble sterke nærmeste dagene. På CD16 6.jan viste monitoren høy. Det har den gjort t.o.m igår på CD22. Det var to dager hvor teststreken var like sterk som kontrollstrek i våt tilstand på CD19/ CD20 men monitoren viste kun høy.

Noen som har opplevd at monitoren viser høy hele veien men har hatt EL alikevel? Blitt gravide?
Jeg har EL hver måned (tempet også og fikk det bekreftet) og når jeg startet med monitoren så fikk jeg max annenhver måned. Det bar bare at jeg testet for tidlig på dagen til at LH var konsentrert nok selv om jeg har en lang LH topp på to til tre dager. Etter at jeg startet å teste rundt 14:30 så fikk jeg max hver gang. Det kan hende at du ikke har så mye LH på kvelden så den slår ikke ut på max. Surt da at monitoren automatisk stilte seg inn på testing sent på kvelden, for hos meg første gang jeg brukte den så var det automatisk innstilt på kl 06-12.
Jeg har også opplevd noen ganger at jeg ser at streken er ganske sterk i våt tilstand og sikker på at nå kommer max men så mangler det det lille ekstra. Hvis streken har blitt svakere så kan det hende at du gikk glipp av toppen, men også siden du restartet monitoren så kan det hende at den ville bli kjent med kroppen din for det er ikke alle som får max i første pp med monitor.
 
Back
Topp