Bare griner..og griner

Plomma

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Nå er det ikke mulig å kjenne på en følelse uten å miste helt kontroll!
Bare griner og griner.. er jo så ubehagelig å ha det sånn :/
Stakkar, mannen vet nesten ikke hvor han skal gjøre av seg nå!..men så kom han og skulle klemme meg og være hyggelig og da grein jeg da å :P ikke så greit ;)

Haha, skulle inn og skrive en tråd om dette da jeg så din. Mistet akkurat noe mat i fanget, ble først sint på mannen og skyldte på han for at han gjorde at jeg mistet maten (som eeegentlig ikke var hans feil), for så å stortute over at jeg ble bittelitt skitten på klærne :p kjære tid, dette kan bli hardt for mannen..!

Sniker:) Også kan du trøste deg med at jeg er sånn til vanlig:P Kan sitte å høre på radio å gråte på vei til jobb:)

Haha, skulle inn og skrive en tråd om dette da jeg så din. Mistet akkurat noe mat i fanget, ble først sint på mannen og skyldte på han for at han gjorde at jeg mistet maten (som eeegentlig ikke var hans feil), for så å stortute over at jeg ble bittelitt skitten på klærne :p kjære tid, dette kan bli hardt for mannen..!
Godt å høre at det er flere!! ;)
Off ikke bare bare, grein som bare det når jeg fikk tips på sauslaging istad ;) hehe

Hormoner er rare greier :) Jeg har heldigvis ikke blitt så emosjonell enda, men forrige svangerskap gråt jeg hele tiden. Av reklamer på tv, noe koselig, noe trist, noe morsomt... kort sagt alt mulig :)

Trøst deg (og mannen) med at det er helt normalt :)
Prøvde å si det til mannen nå, han etterlyste et forum for menn som har emosjonelle kvinner :P

Back
Topp