Bare griner jeg...

ORIGINAL: Diddij

Huff, sender deg noen skikkelig gode klemmer[:)]
Klarer ikke sette meg inn i situasjonen, men skjønner jo hvordan det blir å være borte fra ungen sin i 2 uker[&o][:(]
Du har oss Elisabeth, en fattig trøst...vi er her, alltid[:)]

signerer denne jeg og blir det for mye savn får du ta turen ned hit til meg så skal jeg holde deg med selskap jeg.. går hjemme hele dagen lang uansett og voffsen min sover masse hehe så trenger selskap...

ORIGINAL: ElisabethRB

ORIGINAL: bolline

Uff...Det er er trist da snuppa[:(] Skjønner deg veldig godt. Det er ikke lett å være borte fra gullet sitt!
Men skjønner godt at du lar dem dra da han tross alt har familie der.

Det kommer nok til å bli noen lange dager innimellom, men tenk at du har gullet i magen hos deg[;)] som kan trøste deg når du savner gullene dine[;)] Det hjelper jo ikke for hele savnet men kan hjelpe litt[:)]

Du får bare ringe meg hvis det skal være noen du vil snakke med[:)] Ellers "ses" vi ofte her da veitu[:D]

Sender deg mange klemmer[:D][:D][:D][:D]

Bare pass deg...
Plutselig ringer jeg og griner mine modige tårer, og trenger TRØST[8D][:D]

Bare å ringe det vennen[:D][:D] 

ORIGINAL: ElisabethRB

Uff...Det er er trist da snuppa[:(] Skjønner deg veldig godt. Det er ikke lett å være borte fra gullet sitt!
Men skjønner godt at du lar dem dra da han tross alt har familie der.

Det kommer nok til å bli noen lange dager innimellom, men tenk at du har gullet i magen hos deg[;)] som kan trøste deg når du savner gullene dine[;)] Det hjelper jo ikke for hele savnet men kan hjelpe litt[:)]

Du får bare ringe meg hvis det skal være noen du vil snakke med[:)] Ellers "ses" vi ofte her da veitu[:D]

Sender deg mange klemmer[:D][:D][:D][:D]

Bare pass deg...
Plutselig ringer jeg og griner mine modige tårer, og trenger TRØST[8D][:D]

Bare å ringe det vennen[:D][:D] Kanskje vi kan møtes en av dagen vettu...det hadde jo vært koselig!

*KLEM*

Så kjipt :I trøsteklemmer herfra [:)][:)]

Åh...det forstår jeg godt at du gjør. Hadde også grått mye... Men to uker går faktisk ganske fort. Vi reiste fra gullet på bryllupsreise i sommer, var da vekke i 1 uke. Var tøffest den første dagen, men gikk kjempefint, bedre enn jeg hadde tenkt!

Kan du ikke lage deg en plan for de to ukene, noe du skal sy, strikke, stripe håret, ordne på babyrommet... er mye du kan gjøre... En serie kan man jo fort se noen timer av når man først setter i gang. Vips, det var den dagen!

Masse tanker til deg! Går nok kjempefint![:)]

Sender deg først og fremt en GOOOOD klem !!
Også tenkte jeg at jeg skulle gi deg tips til å få tiden til å gå...

* Gå på kino en formiddag, alene, og grav deg ned i setet med snop!
* Bestill deg gravid-spa og avslutt med en tur til frisøren
* Ring ei venninne du ikke har sett på LEEENGE, og avtal en date!
* Invitere gode venninner på mat og slarvis
* Mal barnerommet.. (SANS maling er skadefri..)
* Lag noe! Sy noe! Strikk noe!
* Avslutt hver kveld med en lang dusj/bad.
* Sett på musikk høyt og dans med nurket i magen, syng av hjertens hals!
* Begrav deg i syteinnlegg på BV så skal vi snille, forståelsefulle damer fortelle deg hvor sterk du er, hvor fantastisk du er og at det hele snart er over... [:)]

Uff! Prøver å føle med deg! Jeg savner samboeren min ekstreeeemt hvis han ikke er her, men hvordan det er med et lite barn tror jeg ikke jeg kan forestille meg! [:(]
Men plutselig er de tilbake! Tenk så ekstra stas det blir å se de igjen!! [:)][:)]

Dere er gode[;)]
Tusen takk for mange tips[:)]
Får bare prøve å tenke positivt på det, og ikke grave meg fullstendig ned....

Back
Topp