Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Sliter litt no, vet ikke helt hva det er.
Tror hele sitvasjonen har slått meg i trynnet. jeg skal oppdra et barn aleine.
Så blir jeg bare deppa for tenk om jeg ikke klarer det...
Uff...
jaja er det flere her inne som har det sån av og til.....?
Jeg har ikke fått det enda, men føler litt at alt har gått så bra for jeg har ikke hatt tid til å fordøye dette ordentlig at kjærsten min har flyttet ut og vi er faktisk alene! Jeg tror jeg kommer til å få en smell hvor jeg merker svien av kjærlighetssorg og ensomhet og at Marcus ikke har pappaen sin her..
Det kan hende jeg ikke får den "smellen" og, men da har dette gått veldig mye bedre enn forventet!
Jeg skjønner at dette er tungt, men dette kommer dere til å klare helt fint![:)] Prøv å fokusere på alt du har å tilby! Jeg er sikker på at det er masse! [:D][:D][;)]
ja det er hardt å være alene om ansvaret ja, har hatt noen vanskelige dager jeg og. Synes du er helt fantastisk jeg - ikke minst fordi du har valgt å bo nær faren, selv når dere ikke er sammen. Håper ting blir bedre fremover - jeg føler ihvertfall at det bare kan gå bedre nå, spesielt når Filip blir litt større, og det blir litt mer selskap i han - nå sover han jo så mye at det kan bli ganske så ensomt til tider.
sender deg en stor klem!! Gi en lyd når du er på Os, så kan vi jo finne på noe [:)]