Bare gratulere kommende mamma?

Lena94

Betatt av forumet
Har vært i besøk i dag og syns det var så rart at bare jeg ble gratulert. Ingen som gratulerte kommende pappa. Er dette normalt?

Hvis kommende pappa også var tilstede syns jeg det var veldig rart og absolutt ikke normalt. Man gratulerer da begge to trodde jeg.

Kommende pappa ble litt skvist ut av folkemengden når de kom for å gratulere meg. Syns det ble så rart. I går ble begge gratulert av ett vennepar [emoji4]. Føler han blir holdt utenfor.

Her er det ofte en gratulasjo ntil meg, og et "godt jobbet" til ham, haha!
Men generelt sett skulle man tro det var normalt å gratulere begge. Jeg kan tenke meg det kan være sårt for mange fedre å føle seg utenfor i et svangerskap, og da hjelper det jo ikke omo gratulasjonene bare kommer til mor..
Og det er jo faktisk begge som har laget barnet, og begge som skal få følge det i svangerskapet og årene som kommer :)

Synes og det var rart att han ikke ble grattulert. Han skal jo også bli forelder. Hos svigerfamilien i går når de fikk vite det var det kun den inngifte svogeren som grattulerte meg, hans fru sa 'er dokken gravide?' Den var ein smule morsom. De fleste andre sa det var koseligt og att det blei kjekt med ein oktober baby i familien.

Det rare med dette var at det ikke var min familie, men de voksne barna til stefaren til samboeren min. Merkelige greier. Men godt å høre at egentlig begge skal bli gratulert [emoji4]

Back
Topp