Bare gråter

fano

Gift med forumet
I går så kom det ut en slags poseklump med blod, ikke koagulert blod, ganske rart så jeg måtte faktisk ta på den, ja det var ekkelt, men det var nok siste glimt av hva som kunne blitt, sukk......[:(][:(][:(] Jeg blør og blør, og i morgen må jeg inn og ta den f....blodprøven, har egentlig lyst til og bare la være, ser ikke vitsen, men jeg skal ta den. Det værste er og ringe tilbake for og høre det negative resultatet av d som sitter i andre enden og ikke bryr seg [:(] verden er så urettferdig.....veit ikke helt hvordan jeg skal takle dette framover, om jeg klarer og takle det i det hele tatt, bør nok skaffe meg en psykolog som kanskje kan finne en grunn for og eksistere, huff, dette ble sytete, men jeg må bare prøve og få  det ut [:(] Ønsker alle her inne lykke til med miraklene sine og de som tester positivt framover, jeg sitter og følger med på dere. Oppdaterer vel litt etterhvert om det skjer noe her.....

Uff dette er så leit kjære deg [:(] Får heilt vondt inni meg på dine vegne.

Sende deg ein god trøsteklem

Huff, føler så med deg[:(][:(] Men du må jo ikke inn dit å ta den da hvis du ikke vil. Kan ta den hos lege så sender de den til riksn[;)] Og du trenger ikke ringe inn heller hvis du vet du ikke er gravid. Masse klem til deg[:)]

Huff,det var trist å høre[:(]Verden er jammen meg urettferdig[:(]
Mange varme trøste klemmer til deg *klem*

ORIGINAL: Cici03

Nei dette var leit vennen!!! Vet ikke hva jeg skal si[:(] Sender deg en stoor trøste klem!!

ORIGINAL: Cici03

Nei dette var leit vennen!!! Vet ikke hva jeg skal si[:(] Sender deg en stoor trøste klem!!

ORIGINAL: vestlandsjento

Signerer, er vanskelig å finne ord som hørres rett ut når du har det så vondt..[&o]

ORIGINAL: vestlandsjento

Så trist[:(][:(][:(] Jeg vet ikke helt hva jeg skal si......[:(] 
Sender deg mange mange varme klemmer.

huff, så trist!:(
Håper det ordner seg for seg til slutt..
Masse Lykke til=)

Nei nei nei[:(]

Veit ikke helt hva jeg skal si....sender over en stoooor trøsteklem

Ikke mist motet Fano!!! Jeg fikk også en klump ut som jeg trodde bare måtte være spiren vår!! I tillegg blødde jeg en heil del. Men jeg hadde ikke noe vondt i magen og det var friskt blod som kom. Jeg var heilt knust!! Jeg tok allikevell blod prøver hos legen. Den viste til min store overraskelse at HCG hormonet i blodet var stigene!!!! Min lege forklarte meg at det var vanlig å få en blødning i begynnelsen av svangerskapet! Ofte forbinner man en blødning i forbindelse med et svangerskap som noe negativt, men det trenger ikke alltid å være det!!! Jeg ønsker deg lykke til og håper du får det du ønsker deg mest av alt til jul!!!!!![;)]

men jeg lurer jo da på om når man bløs så mye som meg så må jo alt innventar følge med ut, ingen kan overleve den fossen som kommer, men det som er anderledes denne gangen er at de andre gangene jeg har hatt negativt forsøk så har det begynt med brun crinone og blod et par dager før mensen har kommet for fullt, men nå bare begynte og jeg blø friskt blod med en gang uten rester av crinone. ikke lett og skjønne seg på. Men hvordan kan et egg sitte igjen og overleve noe sånt?

Hesan Fano!!! Jeg forstår deg såååå godt! Jeg tenkte som deg, hvordan kan spiren overleve noe slikt!!!! Det du beskriver med blødning og klumper er heilt likt meg. Jeg var 100% sikker på at forsøket var misslykket!!! Overaskelsen var derfor stor da HCG nivået i blodet hadde steget... Jeg ville ikke tro det før vi på onsdag var på UL og så hjerte slå...

Jeg blødde veldig mye, så hadde det ikke vært for at jeg noen dager i forveien hadde testet positivt så hadde jeg trodd det var mensen som kom!!! Jeg hadde ikke masse klumper, men det kom en som var nokså stor og lingnet det du beskrev. ( jeg studerte klumpen veldig nøye)

Det jeg vil frem til er at jeg forstår at du er redd og lei deg! Men håpet er ikke ute[;)] Det gikk fint med meg![:D][:D][:D]
Jeg var heilt nedfor i 3 dager før den positivet meldingen kom!!! Prøv å ta det med ro og tenk positivt til det motsatte er bevist!!!!!!

Back
Topp