Bare glad jeg nå

sas

Gift med forumet
Må bare fortelle at Jamie sovnet ca 21.00 i går kveld (hele dagen i går og kvelden drakk han UTEN PROBLEMER.:Kun litt vondt etterpå som er helt vanlig) og våknet 02.30?!!! Sov altså i 5,5 time..fikk mat og drakk 160 ml UTEN PROBLEMER (dryppet en dråpe Infacol - alla miniform - i munnen hans først) sovnet 03.00 og sov til 0800!!!!!!!!!!!!!!!! FØrste gang jeg har opplevd. Så var han våken en times tid og nå sover han igjen. Fortsatt drikker uten problemer..ER det virkelig mulig at det var COLLETT som var tingen for ham? (og virker som om Collett gjør han mer mett enn Nan1 men det kan ikke være mulig?)

Eller er det bare helt tilfeldig at han er bedre nå. At han ville ha blitt det uansett? Spiller det noen rolle egentlig?? nei..men er jo nysgjerrig.
Men han har jo fortsatt litt vondt i magen da..Tante var på besøk i går og han gråt da i armene hennes litte granne. Dette var ETTER mat. MEn ga seg fort da.
Og ikke bare det..MEN NÅ TAR HAN BRYSTENE MINE IGJEN FØR OG ETTER MME!!! han gråter ikke i forkant, bare suger med en gang..Men ikke lenge da..men dog...er fortsatt melk i dem ser jeg..hvor mye vet jeg jo ikke. Venter på den elektriske pumpen jeg har kjøpt gjennom FInn.

Det var så vidunderlig i går å kunne prate med ham..Bli enda bedre kjent og at han smilte og pratet tilbake..Helledussen.

Må også fortelle at etter råd fra noen her til andre så har vi gitt ham langt og varmt bad to kvelder på rad og virkelig dulla med ham på badet.Der ligger han med varmekabler i gulvet og virkelig koser seg. For i går før vi ga han et bad, hadde han litt vondt..smågråt litt. Med en gang han kom inn på badet holdt han kjeft og nesten smilte.hehehe.

så glad jeg har dere. Får så mange fine råd og tips og som faktisk hjelper. TAKK DAMER.

Hun fotsone terapauten skal fortsatt komme selv om han er blitt bedre.

Så godt å høre at han er bedre[:)] Håper inderlig det fortsetter for han, det fortjener dere. Kan jo hende det var Nan han reagerte på, så fint du prøvde noe annet. Alt må jo prøves for disse små[:D]

Så kjekt og lese et slikt innlegg fra deg på en Søndags morgen[:)]

Så utrolig deilig det må være for dere[:)]
Håper det fortsetter i den retningen [:)]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

[:D][:D][:D]

Så deilig med litt ekstra hvile i helgen! [:)]
Og flott at noen av rådene herfra hjalp! [:D]
Håper det kan fortsette!![:)][:D]

[:)]

Så kjekt å høre!! [:D] Håper det fortsetter sånn!!

ORIGINAL: Sienna3

Åhh, nå ble jeg glad på deres vegne [;)][:)]

ORIGINAL: Sienna3

Back
Topp