Real
Gift med forumet
Jeg syns ikke det. Jeg syns rett og slett det er ganske tøft jeg. Fikk jo en tøff start med seriøs rift grad 3b, og betennelse bare 2 dager etter vi kom hjem. Vi sliter fortsatt med ammingen, men pumper så vi har ikke begynt med erstatning enda ihvertfall. Jeg hadde et uheldig do besøk for en uke siden og da revnet jeg på nytt, så nå svir det som f.., og myye mer enn etter fødselen. Ble liksom handikappa på nytt nå da. Var et sting som hadde gått opp.
Lille jenta vår er helt fantastisk og virker tilfreds med det meste egentlig, men jeg syns det er slitsomt det her. Og jeg syns det er vanskelig med fordelingen om hvem som skal ta hva når far skal på jobb.
Hvordan fordeler dere ansvaret på natten feks?
Jeg får ikke til å gjøre noe annet enn å ta meg av henne på dagen når far er borte. Så vidt jeg klarer å ta en dusj.. Heldigvis sier far at det eneste jeg skal gjøre er å ta meg av henne, så kan han rydde når han kommer hjem.
Hvordan er hverdagen deres?
Lille jenta vår er helt fantastisk og virker tilfreds med det meste egentlig, men jeg syns det er slitsomt det her. Og jeg syns det er vanskelig med fordelingen om hvem som skal ta hva når far skal på jobb.
Hvordan fordeler dere ansvaret på natten feks?
Jeg får ikke til å gjøre noe annet enn å ta meg av henne på dagen når far er borte. Så vidt jeg klarer å ta en dusj.. Heldigvis sier far at det eneste jeg skal gjøre er å ta meg av henne, så kan han rydde når han kommer hjem.
Hvordan er hverdagen deres?