Bare for nysgjerrighetens skyld

Puddingen

Forelsket i forumet
Hvor mange her har hatt sex etter fødsel? Vi har ikke hatt sex siden sommer. Det ble bare kleint med magen. Begynner å føle meg litt inntørka [emoji28]
 
Rundt 5-6 ganger her, veldig lite iforhold til vanlig, men det kommer seg vel etterhvert :p
 
Vi har hatt noen ganger. Er ikke noe god glid der nede enda, og jeg er ikke så veldig lysten, men det kommer etterhvert [emoji28]
 
Ikke i det hele tatt. Mannen er ikke klar enda. Vi har ikke hatt sex siden i fjor vår... Han syntes det var skummelt, tross at det ikke er noe som kan gå galt..
 
Tok 10 uka før det ble noe på han det va 9 1/2 uke etter fødsel’n. Å så har det blitt en hang til. Føles rart m baby i samme rom. Æ klare ikke skru av mammatankan.
 
Har ikke hatt det ennå, føler det er rart når babyen ligger nesten i senga vår, og jeg er uansett så sliten om kvelden [emoji42]
 
Eh.... skal vi se.... tror vi er oppe i 3 eller 4 ganger. Jeg har bare ikke lyst. Føler at sex er æsj... blir bare litt sånn små uvell av tanken. Ble sånn med første også... hormoner på tur og alt rart som skjer. Og så føler jeg meg totalt crapy og usexy med den kroppen jeg har fått, hjelper ikke på det heller. Men men.....
 
Har hatt etpar ganger. Er så trøtt om kvelden, så da er det vanskelig å få til. Og på dagtid er det så vanskelig å vite hvor lenge minien sover...;)
 
Jeg spør: gjør dere det for deres egen del eller for partneren?
Her har vi hatt sex mest fordi han har lyst,og fordi jeg har lyst til å ha lyst:p Og det har jeg når vi kommer litt i gang :) Men jeg har også gjort det for å føle nærhet til mannen min igjen,og for at ting skal gå litt tilbake til «normalen» i forholdet.
 
Jeg har mistet nærheten til mannen. Men det er ikke rart så mye han har vært igjennom med tanke på depresjonen og psykosen. Jeg har rett og slett vært en drittsekk mot han og utrolig egoistisk.

Noen tips til hva jeg kan gjøre for han? Jeg kom hjem med blomster en dag når jeg kom hjem på perm [emoji28] og må legge til at vi har dårlig råd.
 
Jeg har mistet nærheten til mannen. Men det er ikke rart så mye han har vært igjennom med tanke på depresjonen og psykosen. Jeg har rett og slett vært en drittsekk mot han og utrolig egoistisk.

Noen tips til hva jeg kan gjøre for han? Jeg kom hjem med blomster en dag når jeg kom hjem på perm [emoji28] og må legge til at vi har dårlig råd.

Gi han en klem, fortell at du er glad i ham og at du setter pris på det han bidrar med i en vanskelig tid. Sett ord på det at du føler deg egoistisk.
Om det er vanskelig å si, så skriv det ned og gi han det som «kjærlighetsbrev»
 
Ja sett ord på følelsene dine! Mange menn er dårlig på sånne følelser.. men prøv allikevel :) gi han en klem, kanskje en ryggmassasje! ;-) å vise at man setter pris på den andre behøver ikke koste penger...
 
Ja sett ord på følelsene dine! Mange menn er dårlig på sånne følelser.. men prøv allikevel :) gi han en klem, kanskje en ryggmassasje! ;-) å vise at man setter pris på den andre behøver ikke koste penger...
Nå har vi fått det bedre sammen og har hatt kvelder hvor vi har kost oss med noe kaldt I glasset etter baby er lagt og spilt kort. Å preika sammen [emoji173]️ Har alltid endt med sex etter haha [emoji28][emoji2] det føles rart å ha sex med baby liggende i krybbe I samme rom. [emoji23]
 
Back
Topp