Bare for morro :)

4hjerter

Forelsket i forumet
Bare for morro hvilke kjønn tror dere gjemmer seg i magen deres?
Litt artig å se etter fødsel hvem som har gjettet riktig

Her tror jeg det blir jente :)

Jeg tror også jeg får jente... :0)  Men blir selvsagt like lykkelig om det blir en gutt ;)

Sist gang hadde jeg knapt symptomer, og det var gutt. Så kanskje det er ei jente som har gitt symptomer siden unnfangelsen da ;) Selv om jeg egentlig ser for meg at det blir en gutt til :)

Jeg har en følelse av at det er jente.. men det er kanskje bare fordi sambo insisterer på at det blir det. Like glad om en gutt kommer :)

Jeg gjetter en gutt :) 

Pappan tipper jente... 

Artig å se om maaange uker om det faktisk stemmer eller om det er en prinsesse til :D Jeg blir like lykkelig uansett!! 

Enten har jeg rett, eller så har sambo rett... spennende!!

Jeg er bombesikker på at vi får en gutt til. Men hadde jo vært hyggelig å blitt overrasket med ei jente :)

Har en følelse av at det kommer en gutt denne gang. Er veldig spent og litt utålmodig ;)

Tror det er en gutt denne gangen også:-)

Med en gang hadde jeg følelse på jente, å var nesten sikkert på at det var det vi ventet. Men i det siste har jeg tenkt begge veier, så nå har jeg ikke en spesiell følelse i det hele tatt!:-P så vi får heller bare se hva som gjemmer seg der inni. :-D Mens sambo har på følelsen at det blir ei jente denne gangen:-)

Nesten helt sikker på det er en liten gutt:) kjenner liksom igjen på den store forskjellen fra å være gravid med jente eller gutt 

Back
Topp