Bare for morro skyld....

gojinta_di

Flørter med forumet
Fullfør denne setningen :

"Du veit du er gravid når......."

Du skal spytte ut tyggisen, men bommer på bakken og treffer magen istedet!!

Håper mange blir med på denna!! :-D :-D

Tyggisen skal da definitivt ikke på bakken, så det er bare rett og rimelig at den treffer magen!

Du vet at du er gravid når....

... mannen sier "lillejenta holdt et skikkelig sparkeshow for meg når jeg kom og la meg i natt". Og du selv ikke aner hva han snakker om.

... Du syns det er helt innafor å se på andre pelle poteter :p

Jeg hjalp til også da, men kunne like gjerne stått å sett på!

.....du ikke kan gå opp to trappetrinn uten å høres ut som en hvalross :-P

...når du blande deg et glass me iskald saft (sukkerholdig og isbitar, må vite), bare for å se om du får liv i babyen <3

.. Når du nekter å sovne før bebbis har sparka nok til at du vet den har det bra

.. Når du veksler mellom blid som ei sol, sint som en lemmen og skikkelig surving i løpet av 10 minutter.

...når du skifter til behagelige klær og løsner bh'en når du kommer hjem fra jobb (skjønner ikke hva det er, den føles ikke sååå stram på jobb, men hjemme....)

Når du ikke lenger kommer ut av døra samtidig med klesstativet... (liten leilignet så må flytte litt rundt på det når vi får besøk).

Når du ikke kan sitte på do fordi bekkenbunn blir vond av å ikke ha noe som støtter!

Og du må ha med deg 8 brødskiver og frukt på skolen når 4 pleier å være nok :-P og du er skrubbsulten når du kommer hjem klokka 4...

Back
Topp