Bare for moro skyld ;D *fnis*

Sjokomamma <3

Elsker forumet
Stjeler en litt "morsom" tråd fra et annet forum :hilarious::p

...hvor lenge hadde du og mannen/sambo/kjæresten vært sammen før du ble gravid?
Og hvor var dere når babyen ble unnfanget? :love7

Her hadde vi vært sammen i 5 måneder, og tror faktisk vi var på stuegulvet :hilarious: :p :Heartpink hoho ;)

Vi hadde vært sammen i 1 år og 5 mnd, og unnfangelsen skjedde i senga (vel og merke en kjappis før vi måtte legge oss pga eksamen) :D

Vært sammen i 7 år og gift i 1 år:) ventet barn nr 3 og ble unnfanget etter ei go flaske vin;p

Vi hadde vært sammen i 7 år før jeg ble planlagt gravid på første forsøk (førstemann) og 2 1/2 år senere ble jeg planlagt gravid på første forsøk igjen (andremann):D Unnfangelsen skjedde i senga vår begge gangene - ikke særlig spennende:P

Vi hadde nylig feiret 1 årsdag! I følge utregninger ble nok baby unnfanget i senga, MEN hun ble unnfanget på bursdagen til barnet mitt og til det ene barnet hans (som var dødfødt). Veldig spesielt!

Sammen ett år (kjent hverandre i ti år, da... Så sånn sett var det ikke helt nytt :p) og vi var på soverommet. Planlagt også, og mini hadde tydeligvis dårlig tid! ;)

Har vært sammen litt under 9 år, og gift i litt over 1 år.
Han ble unnfanget i småfylla i romjula etter en spillkveld. Hjemme hos mor på juleferie stående ved senga siden hunden vår sov i senga:p

Sammen i ett år, unnfangelsen skjedde planlagt ned i detalj i gjestesenga hos svigers. Var der og feiret jul:smiley-bounce022

Har nå vært sammen i 3år!
Lille ble unnfanget i senga etter at jeg kom hjem fra julebord..

Vi hadde vært sammen i 6 år da første barnet ble unnfanget hjemme i senga, og 9 år når dette barnet ble unnfanget. Hjemme i samme senga denne gangen også, sannsynligvis på julaften :P

Vi hadde vært sammen i 2 år, og unnfangelsen skjedde helt sikkert i senga vår. Ikke superspennende ;)

Var sammen i 5 mnd når første ble unnfanget ;) (kjent hverandre siden vi var 3-4 år)
Dette var på hotellrommet på julebordet til jobben til mannen ;)

Denne gangen ble han unnfanget på samme hotell :p på samme julebord som sist :p Blitt vandrehistorie i firmaet hans nå :p Neste julebord får vi vel hvert vårt rom :p
Vært sammen i over 5 år nå ;)

I litt over 5 år hadde vi vært sammen, og unnfangelsen skjedde i senga :D

Sammen i 5 år og gift i 2 av dem :-) med to fantastiske guta, er det ikke mye spennende som skjer i den intime verden som det en gang gjorde;-) så vi fant vel senga som vi alltid gjør:-P

Vært sammen i 10 år nå i april, forlovet i 9. Unnfangelsen skjedde på nyåret, på hellige tre-kongersdag. Husker det som om det var i går... For da han endelig sovna dro jeg frem alle putene og putta dem under rumpa ;-) Litt ønsket fra min side, han hadde endelig gitt klarsignal og dumpa den hersens gummien... Men ville ikke vise helt hvor manisk jeg var...:-P Klokka har tikket veldig høyt i det siste... Var forsåvidt første ordentlige forsøk også, så var nok bekymret for ingenting...

Vært sammen i 10 år og gift i 3 år. Venter nr 3 og hun ble unnfanget hjemme i senga på bursdagen min :p

Vært sammen i 4-5 år, hadde vel vært gift i 1/2 år eller noe på tidspunktet. Jeg hadde akkurat landet fra flere dager i utlandet og kom hjem til en kjekk mann i sengen vår ❤️ Om terminen stemmer da, vet jo ikke eksakt tidspunkt, hehe

Back
Topp