bare for å si det......*oppdatert**

mirakelimage

Glad i forumet
jeg er litt bekymret... har iiingen grunn men bare er livredd for UL i morra...
sist svangerskap så var vi på to UL sammen jeg å samboern og da gikk alt bra, men den siste kunne han ikke være med så mamma ble med. fikk da beskjed om at det var ikke noe liv...
Nå er det det samme.. sambo kan ikke bli med og mamma skal, og jeg har hatt mareritt i noen dager der jeg får dårlige nyheter.. og nå få jeg ikke sove[:o][:o]

Mamma har aldri vært på UL så jeg har så lyst til at hun skal se dette mirakelet, ikke bare være med på det vonde...
vet jeg er dum men...

Ja da!! dere hadde såå rett så...[:-]
babyen har det kjempe bra!!! vi sjekket absolutt alt, så vi fikk se at den hadde to hjernehalvdeler,4 hjertekammer, en urinblære og ti tær og fingre [:D]
hoppet rundt som en gal og hadde fin hjerterytme og var såå nydelig
nå kan jeg slappe av nå!!! jeg ble satt frem igjen så jeg er 11+4 i dag så terminen ble igjen 30 desember.. men jeg tror nok den kommer i januar jeg hehehehe
Nedturen er at jeg får ikke lagt inn bildene [:(][:(] noen som kan hjelpe???? imageshack fungerer ikke her.....[:@]

Uff da... Det var ikke noe trivelig.[:(] Men denne gangen går det bra vet du! I morgen skriver du ny melding om at alt er bra og mamma var så stolt! [;)] Jeg krysser fingre og venter spent på oppdatering i morgen!

Sove godt nå![:)]

takk takk... jeg veit det er teit men jeg har vært skikkelig deppa noen dager.. griner jo hele tia..men ja det skal gå bra med deg og rico.. jeg er mer likegyldig i forhold til meg selv men men.
ja jeg sender deg mms jeg om alt går bra... og en sms om det ikke gjør det..

må legge meg og prøve å sove no.. lykke te på jobb!!

stoooooor klem tilbake..

PS.. 1 svar og 14 lest... jøsses[8|]

ORIGINAL: Mija81

Uff da... Det var ikke noe trivelig.[:(] Men denne gangen går det bra vet du! I morgen skriver du ny melding om at alt er bra og mamma var så stolt! [;)] Jeg krysser fingre og venter spent på oppdatering i morgen!

takk takk !!!!
jeg må vel prøve... hormonene tar knekken på meg her hehe...[:-]

tror heller det er at jeg ikke er så aktiv, de "kjenner" ikke nicket.. [;)]
huff!!! er ikke noe godt med den følelsen.... [:@] vi får bare støtte hverandre så godt vi kan...

ORIGINAL: Mija81

du skal se at alt er i skjønneste orden imorgen[:D]
stort sett er vi unødig mye bekymret[;)]

masse lykke til, ser fram til oppdatering![:)]

Lykke til [:)] Alt er nok bra skal du se!

Så flott at alt var bra!! [:D]  Jeg bruker photobucket jeg.. [:)]

da fikk jeg inn et bilde på min bildetråd.. men ikke resten ...

Back
Topp