Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mamma til Jonas.
ORIGINAL: Tjukkaaa
HAha! LETT!
Vi var på verdens rareste og mest kompliserte shoppingsenter i Malaysia. Den hadde omtrent èn million rulletrapper i en haug siden senteret var på 8 etg eller noe i den dur.
Vi snakket om hvor fantastisk by Penang var, hvor fine strender,hvor flott landskap, hvor perfekt vær, vor fantastisk mat osv,osv.
Og så sier mannen; tenk hvis vi ikkekommer til åbesøke et flottere sted enn dette som single? Neste gang vi er ute å reiser er vi jo foreldre (vi ler fordi den biten ersåpass surrealisk!).
OG da sa jeg at det ville vært synd fordi vi hadde jo alltid snakket omå gifte oss i utlandet på en fin strand.
Da så han lurt på meg og sa: Skal vi gjøre det nå?Gifte oss?
Jeg så tilbake på han medsamme ansiktsuttrykk: Tror du at vi KAN det? AT det er mulig?
Han: Vi kan iallefallsjekke det ut?
Jeg:Ok- hvis det går ansågjør vi det!!
OGvi tuslet ut avsenteret, opp gaten og inn på et svært fotostudio og spurte om de kunne fikse prest, strand, dekor, kjole og bilder til oss[8D]
så koselig[:)] Hvordan fortalte dere det til slekt og venner? Måtte dere ikke ha forlovere? Må ha vært helt fantastisk[:)]
ORIGINAL: Mamma til Jonas.
ORIGINAL: Vand
Forlovelse:
Jeg ville ikke bli fridd til. Vi hadde aldri snakket om forlovelse, men jeg hadde gitt utrykk for at jeg HATER kvalmende, latterlige romantiske klisjeèr! [;)]
Så en uke etter positiv test (med Ine) skulle han kjøre meg på skolen. Han var skikkelig teit, jeg ble irritert for han var så rar! Jeg kom hjem og satte meg i sofaen med joggebukse og t-skjorte......
Der kom han ut fra badet, satte seg ned på ett kne foran meg, og sa en masse fine ting.... Og så tok han frem ringen!
Jeg sa: DU KØDDER! [:D][:D][:D]
Men jeg sa ja[8D]
Selve bryllupet:
Jeg kjedet meg noe voldsomt 4. desember i 2004. Satt og surfet på nettet og kom over noe bryllupsgreier. Sendte denne mld til mannen:
"skal vi gifte oss i jula"
Dette fikk jeg til svar:
"ja"
Ikke ett punktum eller smilefjes fra noen av oss! [8D]
Da han kom hjem fra jobb hadde jeg ordnet kirke (sorenskriveren tok ikke tlf, derfor ble det kirke) og lokalet! [8D]
haha[:D]
Giftet du deg på julaften? Den dagen jeg skal gifte meg (om det skjer da[8|]), drømmer jeg om et vinterbryllup.
ORIGINAL: Prinsessen08
Jeg er faktisk ganske så nyforlovet, bare helt glemt å fortelle det her inne! [:)]
19. september iår var vi på kjærestetur i Stavanger for å gå Prekestolen! Kjempefin tur, med en perfekt avslutning! Søndag morgen skulle vi gå morgentur rundt vannet i Stavanger by, og ved vannkanten satte min kjære seg ned på kne og fridde [:)] Bare oss to der, noe som var veldig viktig for meg! (Jeg hadde ikke følt meg helt komfortabel med mange stirrende rundt tror jeg [;)])
Bryllupet blir 18.august 2012, og jeg er allerede igang med planleggingen! Storkoser meg! [:D]
ORIGINAL: Prinsessen08
Jeg er faktisk ganske så nyforlovet, bare helt glemt å fortelle det her inne! [:)]
19. september iår var vi på kjærestetur i Stavanger for å gå Prekestolen! Kjempefin tur, med en perfekt avslutning! Søndag morgen skulle vi gå morgentur rundt vannet i Stavanger by, og ved vannkanten satte min kjære seg ned på kne og fridde [:)] Bare oss to der, noe som var veldig viktig for meg! (Jeg hadde ikke følt meg helt komfortabel med mange stirrende rundt tror jeg [;)])
Bryllupet blir 18.august 2012, og jeg er allerede igang med planleggingen! Storkoser meg! [:D]
ORIGINAL: tingeling1
Kan jo fortelle vår historie også [:)]
Vi var på Norgesferie for 5 år siden, biltur til Nord-Norge. Da vi kom til Å i Lofoten var det helt nydelig vær! Varmt, sol og blå himmel. Og stedet var helt fantastisk! Vi spiste på en fiskerestaurant ved havet, og Eskil var litt rar. Han satt og så ut av vinduet hele tiden og var litt stresset. Jeg skjønte ingenting da. Det var en molo der, som han ville gå ut på hele tiden. Vi hadde vært der flere ganger allerede før middagen, og etter middagen ville han ut dit igjen. Vi surret rundt der lenge, han ville ikke gå tilbake. (det var et par andre folk der også) Men så ble vi alene der ute, sola var i ferd med å gå ned bak fjellet (altså ikke gå helt ned, det er jo midnattsol[8D]) Da gikk han plutselig ned på kne, tok hendene mine og stammet fram "Jeg elsker deg, og vil tilbringe resten av livet mitt med deg. Vil du gifte deg med meg?" Han hadde kjøpt ring og alt, perfekt størrelse (for han hadde målt med en annen ring jeg hadde) med en liten diamant i. Jeg fikk tårer i øynene og sa selvsagt JA! Det var veldig romantisk! (så han kan hvis han vil...) Han hadde egentlig tenkt til å si mye mer, men han var så nervøs stakkar [:D]