Bare for å banne litt!

Vand

Forumet er livet
Har fått hele venstre fotblad (under og over) + ankelen kjempebetent! [:'(][:'(][:@][:@][:@] FAEN! [:@][:@][:@][:@]

*FINITO* *SMØRER ORUDIS GEL OG LEGGER VARMEPUTEN PÅ*

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

*klapper på skuldra*

Takk..... ikke noe bedre, men det varmer om hjarterota! [8D]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

*klapper på skuldra*

Takk..... ikke noe bedre, men det varmer om hjarterota! [8D]

That's the best I can do really [:)]

au.. Hvordan har du fått til det?? Sender en trøste klem jeg[:)]

ORIGINAL: shorty86

sign!

ORIGINAL: shorty86

Må le litt når jeg leste innlegget igjen........ for det er nemlig i HØYRE fot jeg har betennelsen! [8D][8D][8D]

Må le litt når jeg leste innlegget igjen........ for det er nemlig i HØYRE fot jeg har betennelsen! [8D][8D][8D]

Ja, SÅ vondt har du liksom, at du ikke vet hvilke fot det er engang! *himler med øynene*

ORIGINAL: MeMyself

Ja, SÅ vondt har du liksom, at du ikke vet hvilke fot det er engang! *himler med øynene*

hahahahah!! det verste er nok at det faktisk ER vondt, men jeg kan tydeligvis ikke forskjellen på høyre og venstre på min egen kropp! [8D]

hur går d m deg?

ORIGINAL: chrichri

hur går d m deg?

Takk.. ENDELIG noen som ikke mobber meg[8D]

Joda, smører orudis gel og går med gelesåler i skoene så går det bra! Får bare håpe jeg får bukt på denne dritten snart! [;)]

ORIGINAL: chrichri

hur går d m deg?

Takk.. ENDELIG noen som ikke mobber meg[8D]

Joda, smører orudis gel og går med gelesåler i skoene så går det bra! Får bare håpe jeg får bukt på denne dritten snart! [;)]

men hva er d egentlig?
huff, hørtes ikke godt ut... goood bedring til deg!

ORIGINAL: ..christine..

God bedring...

Men hvordan får en betenelse i fotsålen?[8|]

jeg vet egentlig ikke, har ikke hatt det før........ men jeg tror det er fordi jeg har gått veldig mye på jobb med helt flate sko!! Er vant til å ha behagelige joggesko med geleputer i, så jeg tror det må være derfor!

men bedre nå, har smurt som faen med betennelsesdempende gel og avlastet masse! [:D]

Back
Topp