Bare fem kvelder igjen 8)

caracara

Forumet er livet
Tar en hestedose med vitaminer/folat for mor og barn hver kveld. Bare fem kvelder igjen, og jeg bikker 12 uker! Fire store og halvstore piller som svelges, smaker sånn cirka pyton! Flere som tar den blandinga, og gleder seg til uke 12? :D

tar kun folat, men burde vel tatt andre ting også...

Tar kun folat og det tar jeg når jeg skal legge meg i håp om at det ikke kommer opp igjen (spyr ikke hele tiden altså, men typisk etter å ha drukket litt). Kommer til å ta trantabletter igjen når jeg er ferdig med kvalmen.

Hadde den multivitamin for gravide, 4 stk på en dag! Æsj... klarte ikke det jeg. Så måtte kjøpe nye, kjøpte bare folat, men må inrømme jeg er vims , så er ikke hver dag jeg husker å ta :-/

jeg tar også de hestepillene.. den hvite er såvidt jeg klarer å svelge..har hørt noe om at man igrunn bør ta folat hele svangerskapet.. isåfall kommer jeg til å gå over til kun folat..

Jeg også tar de! Putter alle i munn på en gang og svelger unna :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg også brukte dem sist gang ; ) mange ganger jeg brakk meg på di der vanskelig å svelge di :P gratulerer med snart 12 uker :D

Huff glemmer av folaten. Men har da tatt den de fleste dagene .. Tar multivitsmin selolje og zma i tillegg da;)

Jeg tar den der... men tror jeg går over på kun folat når den pakken snart er tom... eller er det noen andre ting en også bør ta? :)

Tar de der GRAVID box tablettene fra apoteket. Får såvidt ned den hvite folat tabletten. Men all ære til sunnivas eplejuice :D. Enda 4 uker igjen jeg da :/

Back
Topp