Bare ett lite spørsmål

SoS

Andre møte med forumet
Jeg tilhører ikke dette forumet, men jeg lurer litt på en ting....
Er det grense på BMI når det gjelder prøverør forsøk? Syns jeg leste det en plass her inne....
Kan det hende at jeg har for lav BMI jeg da (viss det skulle bli aktulet for meg da), for jeg er ganske tynn......179 høy og 57 kg, tror det tilsvarer en bmi på 17,7.....

Vet det er en øvre grense for BMI på 35, men har ikke hørt noe om en nedre grense?!?![8|]

....og jeg sliter veldig med å legge på meg også da, prøver veldig, men klarer det ikke....
men jeg er nok sånn, søstrene mine og moren min er ogå rimelig slanke...

Har hørt at det er lettere å spontanabortere med lav BMI, også kan, BARE KAN ha vanskeligere for å bli gravid pga for lite fett rundt hoftene. Jeg har ikke hørt noen nedre grense på BMI, men jeg tror det er lurt å streve litt for å få en BMI på minimum 18, men helst bør den nok være nærmere 20. Men de har nok lettere for å godta de som er fortynne enn de andre, for det er ikke noe problem med å stimulere en undervektig slik det er med en overvektig, men problemet er heller slik jeg har nevnt ovenfor.
Men ikke bli lei deg nå, det er ikke lett å være undervektig heller. Jeg fikk ikke lagt på meg før jeg rundet 30 jeg.

Back
Topp