Bare ett barn??

Hadde alltid planlagt 2, men her ble det samlivsbrudd når Jr. var 8 måneder og fremdeles hadde kolikk...
Siden det har jeg vært singel, og etter litt frustrasjon de første årene, har jeg egentlig slått meg godt til ro med at det bare blir en på meg.
Junior har fått et søsken på farssiden, men han ser også ut til å trives godt som enebarn når han er hos meg, og vi merker godt at det er mye å følge opp selv med bare ETT skolebarn.

Skulle bare ha 1 jeg også etter at nr 1 hadde kolikk. Etter ca 3,5 år så sov han natta gjennom og nr 2 kom ikke så veldig lenge etter :P

Nr 3 kom 3 år etter nr 2. Kolikk barn til. Da var jeg ferdig. :)

Tydeligvis glemt av såre bryster, kolikken og nattevåken for er 30 uker med nr 4 :P

For noen få holder det med 1, for andre flere.

Han er jo liten enda og det er mange barn som ikke sover natta igjennom etter fylt 1 år.
Eneste jeg kan si, kos deg med sønnen din og se det ann :)

Hahaha!! :D

Kom etter hvert. Alltid hatt lyst på flere enn ett barn men tatt og 2,5år før vi orket tanken med ei jente som aldri ville legge seg og sov dårlig både dag og natt. Her sitter jeg og er nå 18uker på vei med nr 2 og frøkna blir 3 i januar og sover heldigvis om natta nå. Hatt runder med skriking vi også men hun hadde låsninger i ryggen.

Back
Topp