Bare et spørsmål

hs80

Blir kjent med forumet
Det finnes en sånn sele som man bruker i bil når man er gravid. Er det noen som vet når man bør begynne å bruke den?

er ikke helt sikker på når man bør begynne å bruke den egentlig, jeg fikk en sånn når jeg var litt over 2mnd på vei, har bare brukt den siden da.. tenkte det var likeså greit å bare begynne å bruke den med en gang.

Har tenkt meg sånn belte jeg og. Skal begynne etter to måneder, men jeg tror jeg drøyer den til jeg er tre måneder. Kjipt at folk skal gjette det før det er offisielt. Og i gaten min er det mange sladrekjerringer... Vet at HTS har en i den der besafe serien sin. Fins det andre merker?

jeg var og lånte en sånn i forrige uke, av et vennepar som nettopp har fått. Jeg har fått ganske stor mage allerede, og det var en fryd å slippe å ha bilbeltet som strammet over magen. Leste nettopp at vanlig bilbelte ikke har ført til skader på fosteret, men guud så ubehagelig det er å ha på seg. Anbefaler absolutt et sånt et!

Du kan bruke den fra du er to måneder på vei. Jeg begynte ikke å bruke min før jeg var 3-4 måneder på vei fordi jeg ikke ville at noen skulle se selen før "nyheten" var offisiell.

ORIGINAL: Karo

Her kan dere få nytt belte fra besafe til halv pris om dere svarer på noen spørsmål, gå inn på konkurranse.
Prisen blir da 199 kroner fraktfritt sto det i en tidligere tråd.

[link=http://www.izisleep.com/]http://www.izisleep.com/[/link] 

Takk for tipset!

Æ bor på ein liten plass, så m fare for å møt på kjentfolk så ha æ bestilt sånn sele. Kan itj bruk den før d bli offentli da.. Har ei som sitt på t mæ t skolen å ellers folk som kan "oppdag" d å..[8D]

Jeg har kjøpt en sånn....
Det er vel fra man er ca 2 Månerder på vei at det annbefales og begynne og bruke den....
Jeg begynnte vel første og bruke den når Jeg var ca 4 Måneder på Vei...

Jeg har en fra sist, men det er det å vite når jeg bør begynne å bruke den. Det ser ut som det er omkring to mnd så da vet jeg det.. Syns også det er vanskelig å begynne allerede da for tenk hvis folk ser den... Vi har ikke tenkt å si noe før vi er 3mnd...

leste på trygg trafikk at det ikke var bevist at det hjalp med sånn belte i en kollisjon.. det viktigste var at en brukte vanlig tre punktsbelte riktig..

Back
Topp