Bare et spørsmål

CocoChanel Mademoiselle

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Novemberlykke 2016
Hei. Sniker meg litt inn her for å spør dere som er nettopp oppdaget at dere er gravide. Er det noen som IKKE har ømme bryster i begynnelse av svangerskapet?
Jeg selv venter på enten positiv test eller tr, 8 dager over ikm med bare negative tester. .:eek:
Håper selvfølgelig at det blir positiv til slutt. :):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg hadde ikke ømme bryster før langt ut i svangerskapet, så det er fullt mulig :)
Krysser for at testen snart blir positiv!

Ikke mer enn det jeg pleier å like får mensen.
Første gang hadde jeg det ikke i det hele tatt

Veldig ømme bryster allerede fra veldig tidlig av. Sånn jeg mistenkte at jeg kunne være gravid. Litt over 5 uker på vei nå og fortsatt vonde.

Det var eneste uvanlige i dpo-tiden til meg som fikk meg til Å stusse.. Jeg hadde ikke ømme pupper. Pleier alltid få det ca 6-8 dpo... Lykke til!! :)

Ikke ømme pupper her nei...

Nei de ble ømme senere hos meg. Fikk først vondt i ryggen og mild kvalme

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Testet foresten negativt først og fikk ikkje tydelig strek før eg var 5+1 ;-) omtrendt det du er i dag?

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Veldig ømme bryster allerede fra veldig tidlig av. Sånn jeg mistenkte at jeg kunne være gravid. Litt over 5 uker på vei nå og fortsatt vonde.
Akkurat det samme her..

Har nesten ikke hatt ømme bryster.

Tusen takk for svar alle sammen. Testen idag, men kom opp negative. Da er d bare vente å se. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg hadde aldri ømme pupper under mitt forrige svangerskap, og har ikke fått det hittil nå heller (6+3)

Back
Topp