bare et par spm:)

hjertetmitt

Glad i forumet
Om dere hadde hatt en venn som dere har kjent i 8 år som hver gang dere prater er det om denne vennens problemer, vennen sier fler gang i uken at det bare er selvmord som er den eneste utvei. Vennen skjærer seg og viser seg sårene ved og ta av plasteret hver uke, planlegger selvmord når dere har en kose kveld, ringer fler ganger for og ta farvel i løpet av året, hele tiden er det snakk om selvmord og selvmordforsøk. Hva hadde dere gjort?
Personen er innenfor psykiatrien og har daglig oppfølging og hatt det hele veien dere har vært kjent.

Huff synes dette er vanskelig, har to venner som er sånn, er bekymret dag ut og dag inn, men begynner og få en sånn dritt lei følelse, at de bare skal ha oppmerksomheten liksom, men alikevel er det vondt og vite at de muligens utfører handlingen og den dagen har jeg ikke vært der for de:(

Jeg har prøvd og prate med de, men de blir sure og sier de aldri skal plage meg med det mer, men det er jo ikke det jeg vil. Prøvd og trekke meg unna men da er jeg redd jeg ikke er der akkurat den dagen de trenger meg og det går galt:(

Synes dette er forferdelig vanskelig, og jeg er sliten av bekymringene og redd for og gjøre feil:(

Ikke quote!

Back
Topp