Bare et lite forslag...

Hilde-Anita

Gift med forumet
Følg det den som vil...
Disse personene som stadig kommer innom kun for å skape trøbbel o.l. har vi jo lært oss å gjenkjenne.
Hvorfor gi dem den gleden ved å svare på innleggene deres??
Overse dem totalt!

Personlig så svarer jeg ikke hvis en historie høres helt korny ut, og flere ganger har det vist seg at de personene bare var ute etter å provosere.
For all del, noen har kanskje et problem som virker helt uvirkelig, men etter alt som har skjedd her inne, vil det være vanskelig å få gode råd hvis man starter innlegg 1 med å legge ut om noe slikt.

ååå så enig!!!!!!
ikkje gidd svar om ein veit det berre er kødd.Ein veit aldri om vedkommande har store problem eller andre for den saks skuld...eg vil ikkje ha sucidale msk på min samvittighet!!!

ORIGINAL: Hilde-Anita

Følg det den som vil...
Disse personene som stadig kommer innom kun for å skape trøbbel o.l. har vi jo lært oss å gjenkjenne.
Hvorfor gi dem den gleden ved å svare på innleggene deres??
Overse dem totalt!

Personlig så svarer jeg ikke hvis en historie høres helt korny ut, og flere ganger har det vist seg at de personene bare var ute etter å provosere.
For all del, noen har kanskje et problem som virker helt uvirkelig, men etter alt som har skjedd her inne, vil det være vanskelig å få gode råd hvis man starter innlegg 1 med å legge ut om noe slikt.

Kunne ikke sagt det bedre selv

smart du[:)] sånn gjør jeg også. tenker at de sikkert vil provosere, og da blir de nok litt skuffa om de får lite respons.. men mange her som biter på så dt synger etter og personen oppnår akkurat det den ønska[&:][8D]

ORIGINAL: Tonje M

smart du[:)]

Har mine øyeblikk...

du har nok mange gode øyeblikk du[:)] blir bare helt fortapt i nurket ditt[:)]rett å slett vakker[:D] så gode kinn... smelt...

Er helt enig med deg gjør det ikke selv [:D]
De vil bare ha

Back
Topp