Bare et forsiktig hei herfra :)

Stinky

Elsker forumet
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Testen positivt i går, men etter MA i 2017, SA i mai og MA i oktober tar jeg hele graviditeten men en klype salt ennå. Jeg vil nok ikke være så veldig aktiv i starten, ville bare gi fra meg et lite vink å håper jeg får følge dere i månedene fremover :)
 
Hei Stinky ❤️ fint å se deg her! Velkommen og stille gratulerer. ❤️
Krysser fingrene, det her må være terminspira! :smiley-angelic001
 
Tusen takk <3 å gratulerer til deg å! :D
 
Gratulerer og velkommen! Jeg tror vi var i samme termingruppe nå i våres, men mistet jeg også. Håper spira holder hele veien for oss begge denne gangen <3
 
Gratulerer og velkommen! Håper denne sitter til termin :Heartpink
 
Gratulerer og velkommen ❤️ Håper spira sitter til termin og vi alle har en baby i september ❤️
 
Takk alle sammen :Heartred

rugrat; så trist at du også mistet! :( men denne gangen SKAL det gå!:Heartred
 
Gratulerer og velkommen :joyful:
 
Velkommen og lykke til! Jeg har også vært gravid to ganger tidligere, men har ingen levende barn. Svangerskapene endte i SA og dødfødsel. Men denne gangen må det gå veien for oss begge! :Heartred
 
Velkommen og lykke til! Jeg har også vært gravid to ganger tidligere, men har ingen levende barn. Svangerskapene endte i SA og dødfødsel. Men denne gangen må det gå veien for oss begge! :Heartred

så trist at du har gått igjennom dette! :( satser på at det går veien for oss alle sammen denne gangen! :Heartred
 
Gratulerer, og velkommen ❤️
 
Back
Topp