Bare en uke til ferie

Olive76

Forumet er livet
Hallo damer. Vil bare si at jeg teller ned til ferie og Danmarkstur for alvor nå. Har jo vært så snill og grei at jeg har jobbet hele sommer mens alle var i feriemodus. Det er det samme nå. Steinkjermartnaden er nemlig i full gang rett uten for kontoret mitt. Suuuk. ikke at jeg vill så masse på martnaden, men folk holder fri og koser seg i solen. Det er jeg lidt missunnelig på.
Håper det går bra med alle de som  er begynt i barnehage og på jobb. Det er vel travle dager for de fleste.
Gustav trives fortsatt i barnehage. Så det er herlig!

Da kan du virkelig se frem til en velfortjent ferie (og martna er jo gøy da!!). Selv har jeg nedtelling til skolestart den 22. - både gruer og gleder meg. Nå er jeg hjemme mens Johanna er alene i barnehagen for første gang - går stadig og kikker på telefonen og lurer på når de skal ringe og si at hun skal hentes... tror nok at hun stortrives der oppe, og det er veldig deilig!

ORIGINAL: lenemor

Da kan du virkelig se frem til en velfortjent ferie (og martna er jo gøy da!!). Selv har jeg nedtelling til skolestart den 22. - både gruer og gleder meg. Nå er jeg hjemme mens Johanna er alene i barnehagen for første gang - går stadig og kikker på telefonen og lurer på når de skal ringe og si at hun skal hentes... tror nok at hun stortrives der oppe, og det er veldig deilig!

Hadde det på akkurat samme måten da Gustav var alene i barnehagen første gang. Og tenk, de ringte ikke og sa at det var krise. Så jeg ventet med å hente til jeg ikke kunne klare mere. Utålmodig, ja!

De ringte meg nå og fortalte at hun hadde lekt, så hadde hun spist godt, og nå lå hun og sov, så jeg kan hente henne om en time... og så sa de "hun er så nydelig så".... og det kan jo ikke jeg nekte på [;)]

johanna er minstemann i barnehagen sin (neste er 5 måneder eldre), så i morges sto det to-tre jenter der, to sekunder etter at vi kom inn døra, og skulle klappe og leke og kose med henne... barnehagetanten sa at Johanna blir nok maskoten i barnehagen

samme med Gustav. han er den eneste fra 2006. Og de har måtte jage unger bort fra ham i begynnelsen. men det har gått seg til. men de store synes stadig det er stor stas med lille Gustav....

ORIGINAL: Olive76

samme med Gustav. han er den eneste fra 2006. Og de har måtte jage unger bort fra ham i begynnelsen. men det har gått seg til. men de store synes stadig det er stor stas med lille Gustav....

Hos oss er det faktisk 4 til født i 2006, men de er alle født på våren, så de virker mye eldre nå... det kommer til å gå seg til i løpet av vinteren og våren tenker jeg

Back
Topp