Bare en uke igjen?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
I morgen er jeg ifølge menstermin 11 uker. Er det kanskje bare en uke igjen til kvalmen er over? Kanskje en og en halv uke etter tidlig ul-termin og min egen beregning. Håperhåperhåper!!! Er ikke så ille lenger i og med at jeg har noen timer nesten hver dag som jeg ikke er såååå kvalm, lover jo godt. Håper det er en bryter som blir skrudd helt av om en ukes tid :)

Så gøy at du snart er 12 uker!:) gratulerer! Håper du slipper unna kvalmen etterhvert da:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Jeg gikk også første svangerskap og gledet meg til 12 uker for da kom nok kvalmen til å forsvinne. Meeeen ble skikkelig skuffa for kvalmen fortsatte den frem til fødsel. Haha :p nå føler jeg meg som en gledesdreper :p får håpe det går over for deg når du passerer 12 uker ;)

Jeg gikk også første svangerskap og gledet meg til 12 uker for da kom nok kvalmen til å forsvinne. Meeeen ble skikkelig skuffa for kvalmen fortsatte den frem til fødsel. Haha :p nå føler jeg meg som en gledesdreper :p får håpe det går over for deg når du passerer 12 uker ;)
Shhhhhhh!!!!

Beklager å gledesdrepe... Meen, det er vel vanligvis rundt uke femten kvalmen avtar:(

13 i dag og fortsatt kvalm :p
Pleid å gi seg rundt uke 14 her, så håper det snart blir bedre

I morgen er jeg ifølge menstermin 11 uker. Er det kanskje bare en uke igjen til kvalmen er over? Kanskje en og en halv uke etter tidlig ul-termin og min egen beregning. Håperhåperhåper!!! Er ikke så ille lenger i og med at jeg har noen timer nesten hver dag som jeg ikke er såååå kvalm, lover jo godt. Håper det er en bryter som blir skrudd helt av om en ukes tid :)

Forrige svangerskap så begynte kvalmen å avta litt i uke 13 men gikk ikke helt over før i uke 17.
Er nok desverre ikke slik at det blir som en bryter som slåes av ;)

Skulle gjerne ønsket det selv også, for å gå slik i 8 uker til har jeg ikke så lyst til :p krysser fingrene for at vi begge er kvitt kvalmen innen uke 13-14 iallefall ;)

Termin 20 februar

Nei dere altså! :p
Sammenligner egentlig bare med forrige gang da kvalmen gikk over ved 12 uker. Men jeg er mye kvalmere denne gangen...såeh kanskje ikke sammenlignbart... *sukk*

Er vel 11 uker omtrent og har siste uka vært mye mindre kvalm. Det er sååå deilig!

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14

Back
Topp